Директору
Львівського художнього ліцею при ЛНАМ
Жишкович Х.В..
|
ПІП,
|
Учня (учениці) __ класу
|
що проживає за адресою:___________
|
телефон_________________________
|
- Розглядає таке звернення та
реєструє у журналі обліку звернень та повідомлень про жорстоке поводження
з дітьми або загрозу його вчинення;
- З’ясовує усі обставин булінгу
відповідно до Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу
жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення, затвердженого
спільним наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства
освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України,
Міністерства охорони здоров’я України № 564/836/945/577;
- Скликає засідання комісії з
розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. До складу такої
Комісії можуть входити педагогічні працівники, (у тому числі психолог,)
батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші зацікавлені
особи.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей. У разі, якщо Комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до органів Національної поліції України із заявою, про що керівник закладу освіти має повідомити постраждалого.
Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку. - Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії. Психологічний супровід таких осіб здійснює соціальний педагог у взаємодії із практичним психологом.
План заходів, спрямованих на запобігання
торгівлі,
експлуатації та жорстокого поводження з
дітьми
на 2022-2023 навчальний рік
№ |
Заходи |
Терміни
виконання |
Відповідальні |
1 |
Ознайомити учнів з
правилами поведінки під час освітнього процесу та відповідними санкціями за
їх порушення, з безпечними способами повідомлення про випадки булінгу
(цькування) або інші прояви насильства, учасниками або свідками яких вони
стали, про свою роль в попередженні проявів насильства в закладі освіти |
вересень |
класні керівники 8-11
класів |
2 |
Ознайомити батьків з
процедурами повідомлення та реагування на випадки, якщо їх дитина потерпає
від насильства |
вересень |
класні керівники 8-11
класів |
3 |
Ознайомити учнів 9-10-х
класів із Загальною декларацією прав людини та Конвенцією ООН про права
дитини |
протягом року |
вчитель правознавства та
громадянської освіти Харчишин
Н.В. |
4 |
Для учнів 9-х класів провести
просвітницьку бесіду «Я маю право». |
жовтень |
вчитель правознавства Харчишин Н.В. |
5 |
Для учнів ліцею провести
перегляд та обговорення відеофільму «Життя на продаж. Торгівля людьми» |
жовтень |
психолог Булка С.Ю. |
6 |
Для учнів 8-9-х класів провести
просвітницьку годину з елементами рольової
гри «Проблеми насилля в сім`ї» |
жовтень |
психолог Булка С.Ю. |
7 |
Для учнів ліцею провести
анонімне анкетування «Жорстокість і насильство в сім’ї» |
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
8 |
Для учнів 8-го класу провести
перегляд та обговорення відеоролика «Ні, цькуванню!» |
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
9 |
Для учнів 8-го класу психологу провести анонімне
анкетування «Насильство в шкільному колективі» |
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
10 |
Провести для учнів ліцею зустріч з
інспектором поліції Залізничного району на тему «Як протидіяти насильству» |
протягом
року |
психолог Булка С.Ю. |
11 |
Провести з учнями ліцею
тренінги для розвитку навичок спілкування та вирішення конфліктних ситуацій |
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
12 |
Для учнів ліцею провести
конкурс плакатів «Мій світ без насильства» |
протягом року |
педагог-організатор Гладка Г.І. |
13 |
З метою профілактики
емоційного вигорання педагогів провести тренінги для зняття психологічного
напруження з використанням прийомів подолання стресу та підвищення власних
енергоресурсів
|
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
14 |
Ознайомити батьків
ліцеїстів з результатами анонімного анкетування «Жорстокість і насильство в
сім’ї» та провести просвітницьку бесіду «Кооперація + Комунікація + Компроміс
– формула здорових стосунків у сім`ї» |
протягом року |
психолог Булка С.Ю. |
15 |
Для учнів ліцею провести
інтегровані уроки на тему
«Кібербезпека: як попередити віртуальне насилля» |
протягом року |
вчитель інформатики
Левкович О.Б. психолог Булка С.Ю. |
Зміни до порядку забезпечення захисту дітей у СЖО
№
|
Назва
заходу
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Участь ліцеїстів в
проекті «Булінг Stops Тут». Зустріч з фахівцями Служби у справах дітей,
Міністерства юстиції (Директорату з прав людини), Управління юстиції та
львівською письменницею Анастасією Нікуліною
|
вересень
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
2.
|
Створення відеоролика
«Ні, цькуванню!» учнями 9-Б та 11-Б
класів
|
вересень
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
3.
|
Презентація учнями 9-Б
класу відеоролика «Ні, цькуванню!»
|
вересень
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
4.
|
Проведення
інтегрованих уроків «Як протидіяти булінгу» для учнів 10-х класів на уроках
«Громадянської освіти»
|
жовтень
|
Вчитель Харчишин Н.В.
Психолог
Булка С.Ю.
|
5.
|
Проведення
інтегрованих уроків «Як протидіяти булінгу» для учнів 9-х класів на уроках
«Правознавства»
|
жовтень
|
Вчитель Харчишин Н.В.
Психолог
Булка С.Ю.
|
6.
|
Тематичні батьківські збори: інформування батьків про
порядок реагування та подання заяв або повідомлень про випадки булінгу (цькування)
|
жовтень - листопад
|
Класні керівники
|
7.
|
Оформлення тематичного
стенду: «Ні, цькуванню!»
|
листопад-грудень
|
Психолог
Булка С.Ю.
Учнівське
самоврядування
|
8.
|
Проведення зустрічі з
інспектором поліції Залізничного району для учнів 8-х та 9-х класів: «Як
протидіяти насильству»
|
листопад
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
9.
|
Проведення конкурсу
тематичних плакатів «Як протидіяти насильству» для учнів 8-х та 9-х класів
|
листопад
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
10.
|
Проведення анонімного
анкетування «Насильство в шкільному колективі»
|
грудень
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
11.
|
Бесіда з класними
керівниками за результатами анкетування
|
січень
|
Психолог
Булка С.Ю.
Класні керівники
|
12.
|
Проведення
консультацій стосовно взаємин батьків та дітей
|
впродовж року
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
13.
|
Проведення
соціометричних досліджень для діагностики міжособистісних відносин учнів у класах
|
лютий
|
Психолог
Булка С.Ю.
|
14.
|
Ознайомлення класних
керівників з результатами соціометричних досліджень
|
лютий
|
Психолог
Булка С.Ю.
Класні керівники
|
15.
|
Проведення тренінгів
для розвитку навичок спілкування та вирішення конфліктних ситуацій
|
впродовж року
|
Психолог
Булка С.Ю
|
- спробуйте з’ясувати, що у
віртуальному житті подобається людині, чим її не влаштовують реальні
події;
- варто уникнути різкої і негативної
критики захоплень, висловлювати свою думку максимально м’яко; спробуйте
зрозуміти суть і процес улюблених ігор людини, це допоможе піти на
зближення і встановити контакт;
- обмежте доступ до фільмів, книг
та ігор, заснованим на насильстві і жорстокості, що допоможе уникнути
посилення нападів агресії.

Відносини в групі впливають на всі сторони життя, включаючи навчальну діяльність. Таким чином, розвиток згуртованості, поліпшення соціально-психологічного клімату, формування позитивних групових норм важливі не тільки для розвитку групи, але і для успішної навчальної діяльності. Метою тренінгу «Розвиток згуртованості шкільного колективу» є підвищення згуртованості навчального класу, розвиток колективу як цілісного групового суб'єкта.
- доброзичливість, інтерес і
вміння будувати довірчі відносини один з одним;
- співпрацювати і діяти спільно;
- погоджувати свої дії з іншими і
спільно вирішувати поставлені завдання;
- вирішувати конфліктні ситуації.
Немає коментарів:
Дописати коментар