Художники знають багато секретів, щоб створити ілюзію руху об'єктів на картині, підкреслити його характер, емоційність, художню виразність. Саме таким є завдання з композиції для наших ліцеїстів. Доповнити картини графічними елементами- лініями, штрихами, плямами . У кожній роботі жива різноманітність, пластичне рішення і своя майстерність виконання. Дотримання композиційних правил допомагає досягти добрих результатів. Роботи ліцеїсток 10 класів Софії Вількович( Мал.1 ), Дарії Жуковської (Мал.2 )Гаєвської Валерії ( Мал.3 ), Заяць Даніели (Мал.4), Яреми Роксоляни (Мал.5 ), Довганик Анни (Мал.6 ),Єфімової Єлизавети ( Мал.7),. Викладач композиції Наталя Манько.
Критерії оцінювання навчальних досягнень
15 травня 2020
Від оригиналів до стилізації
Художники знають багато секретів, щоб створити ілюзію руху об'єктів на картині, підкреслити його характер, емоційність, художню виразність. Саме таким є завдання з композиції для наших ліцеїстів. Доповнити картини графічними елементами- лініями, штрихами, плямами . У кожній роботі жива різноманітність, пластичне рішення і своя майстерність виконання. Дотримання композиційних правил допомагає досягти добрих результатів. Роботи ліцеїсток 10 класів Софії Вількович( Мал.1 ), Дарії Жуковської (Мал.2 )Гаєвської Валерії ( Мал.3 ), Заяць Даніели (Мал.4), Яреми Роксоляни (Мал.5 ), Довганик Анни (Мал.6 ),Єфімової Єлизавети ( Мал.7),. Викладач композиції Наталя Манько.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар