Ми малювали губи і око. Тепер розглянемо як поетапно наші ліцеїсти малювали ніс. Начерки носа починали з виявлення загальної форми. Перш за все потрібно було усвідомити його конструктивні та пропорційні особливості. У своїй загальній структурі його можна порівняти з призмою.
Ніс - симетричної форми, вісь симетрії промальовували на самому початку зображення і використовували її в процесі начерків.
Визначали розмір, співрозмірність площин, ширину "крил" носа. Завдяки виконанню швидких начерків сформували цілісне бачення форми.
Начерки і замальовки - невичерпне джерело натхнення, творчих ідей і задумів. А впоралися учні 10-х класів з цим завданням менше ніж за сорок хвилин на уроці в Zoom.
Немає коментарів:
Дописати коментар