Звіт директора
про діяльність Львівського художнього ліцею при ЛНАМ
за 2021-2022 навчальний рік перед педагогічним
колективом та громадськістю
Педагогічний колектив у 2021-2022 навчальному році визначив
пріоритетними такі напрямки роботи:
реалізація
основних положень Закону України "Про освіту", Закону України
"Про повну загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку
освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді;
формування
позитивного іміджу ліцею, конкурентоздатність випускників та іміджева культура
вчителів;
модернізація структури методичної роботи ліцею
з метою створення умов для успішного оволодіння педагогами теорії та практики
новітніх освітніх технологій;
модернізація системи формування в учнів
пріоритетів у компетентнісно-зорієнтованій навчально-пізнавальній діяльності
шляхом постановки покрокових реалістичних цілей методом використання
інноваційних педагогічних технологій;
підвищення
якості освіти через поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки за
допомогою організації профільного компетентнісно-зорієнтованого навчання учнів,
реалізації діяльнісного підходу до навчання за допомогою використання
інноваційних технологій, використання системи моніторингового дослідження
навчальних досягнень учнів, якості знань;
підвищення
якості профільної мистецької освіти;
продовження
роботи формуванням художньо-мистецького середовища;
здійснення
національно-патріотичного виховання учнів через впровадження соціально-освітніх
проєктів патріотичного, екологічного та соціального спрямування, формування
активної життєвої позиції, виховання національної гордості сімейних та
державних традицій, основ християнської моралі;
формування
громадянської активності учнів;
упровадження
інноваційних управлінських технологій, методів і прийомів; розширення роботи з батьківською
громадськістю, громадськими організаціями міста;
формування
філософії свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як
найвищої соціальної цінності, формування засади здорового способу життя,
збереження і зміцнення фізичного здоров’я учнів та педагогів;
створення
та удосконалення освітнього середовища ліцею.
Освітня робота закладу
освіти впродовж 2021-2022
н.р. була організована згідно:
Стратегії розвитку закладу
освіти;
річного плану роботи
закладу освіти;
перспективного плану роботи
закладу освіти;
освітньої програми закладу
освіти;
планів виховної роботи класних керівників;
плану роботи
шкільної бібліотеки;
планів роботи предметних комісій закладу освіти;
планів гурткової роботи
з учнями;
календарно – тематичного планування з основ наук вчителів – предметників;
Статуту закладу освіти;
Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу закладу освіти;
Положення про систему
забезпечення внутрішньої якості
освіти закладу.
Організація освітнього процесу
у 2021 – 2022 навчальному році була спрямована
на реалізацію наступних завдань:
забезпечення комфортних і безпечних
умов навчання та праці;
створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації;
формування розвивального та мотивуючого до навчання
освітнього простору;
формування відкритої, прозорої
і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;
застосовування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;
спрямовування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати
свого навчання, здатності до самооцінювання;
постійне підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників;
налагодження співпраці зі здобувачами освіти,
їх батьками чи іншими законними
представниками;
організація педагогічної діяльності та навчання
здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності;
наявність стратегії та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і
завдань;
формування відносин довіри,
прозорості, дотримання етичних
норм;
ефективність кадрової політики
та забезпечення можливостей для професійного розвитку
педагогічних працівників.
формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
Якісний склад педпрацівників
Протягом
2021-2022 н.р. в ліцеї працювало 19
педагогічних працівників. З них:
звання «Вчитель-методист»: 2
звання «Старший вчитель»: 5
Вища категорія: 10
I категорія: 5
II категорія: 2
Спеціаліст: 2
Педагогічний
колектив ліцею постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності.
Робота з педагогічними працівниками щодо підвищення
професійної майстерності здійснюється у
відповідності з певною структурою: індивідуальні, групові, колективні форми
роботи; курси підвищення кваліфікації педагогів; участь у конкурсах професійної
майстерності; школа молодого спеціаліста, наставництво; самоосвіта та атестація
педагогів; вивчення, узагальнення та поширення досвіду; публікації власних
науково-методичних розробок, статей; участь у професійних конкурсах.
Згідно перспективного
прогнозування розвитку ліцею, річного плану роботи школи на 2021-2022
навчальний рік педагогічний колектив розпочав процес самооцінювання якості
освіти та освітньої діяльності. Самооцінювання ліцею проводилося за
результатами опитування учасників освітнього процесу (онлайн-форми,
анкетування), вивчення документації та спостереження за освітнім середовищем.
Освітнє середовище ліцею є безпечним, комфортним, мотивує до навчання і
педагогічної діяльності Дирекцією вживаються заходи задля створення безпечних
та комфортних умов перебування учнів. На території та в приміщенні ліцею
встановлені камери спостереження. У закладі є всі навчальні приміщення,
необхідні для реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу.
Навчальні кабінети знаходяться на другому та третьому поверхах. Освітній
простір сприяє формуванню в учнів ключових компетентностей та мотивує дітей до
навчання і розвитку, що підтверджено результатами спостереження за освітнім
середовищем. Класи обладнані відповідно вимог санітарного регламенту,
організовані зони для успішного проведення занять та організації відпочинку
ліцеїстів. У бібліотеці облаштовано місця для відпочинку учасників освітнього
процесу. На жаль, навчальні кабінети, де навчаються учні 8-11 класів, лише
частково мають мультимедійне та відео обладнання. Туалетні кімнати облаштовано
кабінками, існують приміщення окремо для дівчаток, хлопчиків та педагогічних
працівників. У туалетних кімнатах є біля умивальників рідке мило,
електросушарки для рук. Є санітайзери для дезінфекції рук. У ліцеї функціонує
бібліотека для забезпечення навчально-пізнавальної діяльності учнів, що
підтверджено результатами спостереження за проведенням тематичних класних годин
завідуючою бібліотекою. Інформація про проведені заходи висвітлюється на
веб-сайті ліцею, але бібліотека не має читального залу, належного технічного
забезпечення, сучасних стелажів та методичної літератури. Для забезпечення умов
праці та навчання проводяться згідно із законодавством інструктажі чи навчання
з працівниками та здобувачами освіти про охорону праці та безпеку життєдіяльності.
Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки
життєдіяльності. Кожний кабінет підвищеної безпеки має всю необхідну
документацію. Кожен кабінет має паспорт кабінету. Цього року поновлено посадові
та робочі інструкції для всіх працівників ліцею. Продовжуючи аналіз,
повідомляю: у ліцеї є кабінет інформатики, облаштований комп’ютерами різних
випусків. Всі комп’ютери ліцею під’єднані до мережі Інтернет.
Освітнє середовище ліцею вільне від будь-яких форм насильства та
дискримінації.
У
закладі освіти розроблений, затверджений в установленому порядку та
реалізується План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, який
оприлюднений на власному вебсайті ліцею, працює «Психологічна порадня».
Налагоджено співпрацю з представниками правоохоронних органів з питань
запобігання та протидії булінгу (цькування).
Основу концепції( згідно якої здійснюється навчальний процес в Львівському
художньому ліцеї при ЛНАМ) складають загальні положення статуту, в яких
обґрунтовано актуальність вирішення важливих питань щодо створення системи
формування художньо-мистецького середовища в закладі загальної середньої освіти
з поглибленим вивченням предметів художнього циклу. Відповідно до концепції
здійснено такі завдання: - охарактеризовано зміст і структурні компоненти
формування художньо-мистецького середовища в закладі; - створено умови для
формування середовища для забезпечення розвитку мистецької освіти ; -
розроблено та обґрунтовано критерії, показники, рівні ефективності формування
художнього розвитку закладу освіти, готовності педагогів до здійснення такої
діяльності; - розроблено методики формування мистецького середовища в закладі.
Визначено та втілено стратегічні
напрями реалізації завдань концепції, а саме: - відновлення та підсилення ролі
мистецької освіти в житті українського суспільства; - надання можливостей для
розвитку творчих здібностей ліцеїстів в сучасних умовах; - підвищення якості
мистецької освіти в ЛХЛ при ЛНАМ – спеціалізованій мистецькій заклад освіти; -
розширення доступності мистецької освіти для дітей, незалежно від місця
проживання, в тому числі й для дітей з особливими потребами; - акумулювання ідей
для подальшого розвитку мистецької освіти в умовах Нової української школи.
Серед форм і методів процесу формування освітнього середовища в закладі освіти
пріоритетна роль належить активним методам, що ґрунтуються на демократичному
стилі взаємодії, спрямованої на розвиток творчих здібностей, критичного
мислення, творчої ініціативи і художньо-естетичного смаку.
До них належать: - інтегровані
уроки, які поєднують предмети загальноосвітнього циклу з різними видами
художніх дисциплін, творчої діяльності, а також бінарні інтегровані уроки (коли
у межах двох уроків поспіль опрацьовується матеріал двох і більше навчальних
предметів); - майстер-класи, тренінги, конкурси, виставки, фестивалі ; -
розроблення програм інтегрованих навчальних курсів; - створення індивідуальних
освітніх траєкторій розвитку для обдарованої молоді; - організація проєктної
творчої діяльності учнів.
Виховна
робота в ліцеї
Згідно плану роботи ліцею на 2021-2022 навчальний
рік та з метою підведення підсумків
виховної роботи з учнями ліцею у І - ІІ семестрах 2021-2022н.р., при проведені виховної роботи
працівники керувалися Основними орієнтирами виховання учнів 8-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку
освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25
червня 2014 року №344/2014), Програмою національно-патріотичного виховання
дітей та молоді на 2021-2025 роки, Методичними рекомендаціями з питань
організації виховної роботи у навчальних закладах у 2021-2022н.р. Відповідно до
програм та завдань розроблені річний план роботи ліцею, плани класних
керівників, художньої ради, педагога-організатора, гурткової роботи, МО класних
керівників.
Серед основних завдань, котрі
були поставленні: національне виховання на загальнолюдських засадах, забезпечення фізичного,
морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально-зрілої
творчої особистості, громадянина України.
Оскільки основа виховної системи ліцею будується на колективно-творчих
справах, то в І - ІІ семестрах 2021-2022 навчального року учні ліцею приймали
активну участь в наступних заходах:
Вересень
З нагоди 30-ї річниці незалежності
України та початку нового навчального року у ліцеї було проведено виховні
години «30. З Україною в серці».
В рамках загальноміської
кампанії «Увага! Діти на дорозі» організовано профілактичну роботу, спрямовану
на покращення та поглиблення знань з правил дорожнього руху та першої медичної
допомоги.
В умовах пандемії корона
вірусу проведено профілактичну роботу з учнями ліцею: «Обізнаність про Covid
-19 врятує життя»
З метою виховання
взаємоповаги і толерантності в колективі у 8-11 класах проведено виховні години
«Культура – повага до людей і до себе» (Кл. керівник Харчишин Н.В. 8 кл); «Знаємо
свої права, виконуємо свої обов’язки» (Кл. керівник Шимчак Л. О. 9-А кл); «Ми
хочемо у мирі жити» ( Кл.к. Загачевська
Н.П. 9-Б кл.); «Ти і я – ми з тобою різні. Ти і я – ми з тобою класні» (Кл. к.
Залеська К.І. 11-А кл.)
З нагоди відзначення
155-річчя з дня народження Михайла Грушевського учні 8-9 класів відвідали
квести та побували на тематичних екскурсіях у Державному меморіальному музеї
Михайла Грушевського (Кл. керівники Харчишин Н.В. 8 кл., Шимчак Л.О. 9-А кл., Загачевська Н.П.
9-б кл.). Для учнів 10-11 класів у ліцеї проведено тематичні бесіди та години
спілкування «155-річчя від дня народження М. Грушевського» (Кл. к. Гупало І.О.
10-А кл., Корнова Х.І. 11-Б кл.); «Михайло Грушевський – видатна постать ХХ
століття» (Кл. к. Гладка Г.І. 10-Б кл.).
У рамках проведення
Олімпійського тижня з 13 по 17 вересня учні 8,10-х та 11-х класів переглянули
відеоролики «Історія успіху олімпійців» та документальний фільм «Олімпійські
ігри 1936 року Берлін». Між учнями 9-х класів відбулися змагання з COOL GAMES
(вчитель Дробний П.Д.)
З 27 вересня по 1
жовтня у ліцеї організовано Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу. Для
учнів 9-11 класів здійснено діагностику за методикою «Діагностика стратегій
розв’язання конфліктних ситуацій Д. Джонсона і Ф. Джонсона» та проведено
просвітницьку бесіду про вміння обирати відповідні стратегії. Учні 8-9 класів
взяли участь у анкетуванні «Проблема шкільного насильства» та просвітницькій
бесіді «Основні види насильства. Як протидіяти». (Практичний психолог Булка С.Ю.) Класними керівниками 8-11 класів проведено виховні години на
тему «Життя онлайн. Кібербулінг. Як уберегтися?»
29-30 вересня з нагоди
відзначення 80-х роковин трагедії Бабиного Яру класні керівники 8-11 класів
провели Національний урок пам’яті, де використали матеріали онлайн-платформи
«Червона точка пам’яті». Бібліотекар Пидляк К.М. оновила книжкові експозиції
про масові вбивства 29-30 вересня 1941 року в Бабиному Яру та інші злочини,
скоєні нацистами.
Жовтень
12-13 жовтня учні 8-11
класів взяли участь у районному етапі відбіркового туру ХХІ Всеукраїнського
дитячо-юнацького фестивалю мистецтв «Сурми звитяги» у номінаціях «Живописна,
графічна, декоративно-тематична композиція», «Солісти-вокалісти» і «Художнє читання
та авторська поезія» на базі Ліцею №18 ЛМР. Призерами фестивалю стали: Сайко
Христина, 11-А клас – ІІІ місце у номінації «Художнє читання та авторська
поезія» (Керівник Луців О.Ю.); Говенко Христина, 9-А клас – ІІІ місце у
номінації «Графіка» (Керівник Манько Н. Б.); Лозовий Георгій, 10-Б клас - ІІ
місце у номінації «Живопис» (Керівник Жишкович Х.-А. В.); Гриновець Ірина, 9-Б клас – ІІІ місце у номінації
«Живопис» (Керівник Манько Н. Б.).
12 жовтня курсантами
Національної академії сухопутних військ ім. П.Сагайдачного проведено
онлайн-урок «Урок мужності» до Дня Захисників та Захисниць України. Класні
керівники 8-11 класів організували зустрічі з воїнами АТО та провели бесіди та
виховні години щодо вшанування пам’яті Героїв України, які віддали своє життя за Незалежність.
31 жовтня учні ліцею взяли
участь у другому Всеукраїнському мистецькому конкурсі «Курбас_online»,
присвяченому дослідженню творчої спадщини і життєвого шляху Леся Курбаса, у
номінації «Образотворче мистецтво (цифрове мистецтво, арт живопис, графіка)».
Призерами стали: Шушман Владислава (цифрове мистецтво), 11-Б клас – І місце
(Керівник Жишкович Х.-А. В.); Лупій Анна (цифрове мистецтво), 11-А клас – І
місце (Керівник Жишкович Х.-А. В.); Лемішко Софія (арт живопис), 10-Б клас – І
місце (Керівник Жишкович Х.-А. В.); Попучко Анна (графіка), 11-А клас – ІІІ
місце (Керівник Жишкович Х.-А. В.).
Класними керівниками 8-11
класів проведено виховні години в умовах пандемії корона вірусу у 8-11 класах
«Бережи своє здоров’я», «Культура поведінки в нових обставинах життя».
Листопад
9 листопада класні керівники
8-11 класів провели виховні години для ліцеїстів до Дня Української Писемності
та Мови.
З 12 по 19 листопада
вчителями української мови та літератури Гупало І. О., Корновою Х.І., Косач
Л.Й. проведено у ліцеї І етап ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови
імені Петра Яцика. За підсумками проведення ІІ етапу конкурсу нагороджено
дипломами управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської
міської ради Сайко Христину (11–А клас) – І місце (вчитель Корнова Х.І.) та
Бурлак Марту (10-А клас) – ІІІ місце (вчитель Косач Л.Й.)
З 5 по 14 листопада
вчителями української мови та літератури Гупало І. О., Корновою Х.І., Косач
Л.Й. серед учнів 8-11 класів проведено І етап ХІІ Міжнародного
мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т. Шевченка.
З 15 по 21 листопада у ліцеї
відбувся тиждень безпеки дорожнього руху на тему: «Молодь за безпеку дорожнього
руху!» Класними керівниками 8-11 класів дистанційно проведено виховні години на
тему: «Безпека на дорозі – безпека життя» та онлайн-бесіди з батьками
«Запобігання загибелі та травмуванню дітей під час автопригод». Класними
керівниками 8-11 класів проведено Єдиний національний урок «Безпечна країна».
Класний керівник 8 кл. Харчишин Н.В. організувала для учнів 8 класу бесіду з
елементами вікторини «Правила дорожнього руху: знай і пам’ятай!» Вчитель основ
здоров’я Булка С.Ю. провела для учнів 8-11 класів практичні навчання домедичної
допомоги «Знаю, вмію, врятую». Заступник директора Жишкович Х.В. організувала
виставку малюнків «Ми за безпеку дорожнього руху».
19 листопада у ліцеї
класними керівниками 8-11 класів дистанційно проведено бесіди з нагоди
відзначення Дня Революції Гідності та Свободи «Не забуваймо цей День в історії
України».
З метою вшанування Дня
пам’яті жертв Голодомору 26 листопада класними керівниками 8-11 класів
проведено виховні години: «Голодомор 1932-1933 роки біль і серце всієї
України», «Запали свічку пам’яті»,
продемонстровано підбірку художніх і документальних фільмів про Голодомор.
Практичний психолог Булка С.Ю. провела для учнів 8 класу урок пам’яті,
присвячений 88-м роковинам Голодомору.
З 29 листопада по 03 грудня
у рамках проведення Тижня доброчесності в ліцеї класні керівники 8-11 класів
організували бесіди: «Що таке корупція?» (Харчишин Н.В., 8 клас); «Магічний
урок доброчесності» (Шимчак Л.О., 9-А клас, Загачевська Н.П., 9-Б клас);
«Добро. Чесність» (Гупало І.О., 10-А клас, Гладка Г.І., 10-Б клас); «Конфлікт
інтересів» (Залеська К.І., 11-А клас та Корнова Х.І., 11-Б клас).
Грудень
6 грудня класні керівники
8-11 класів провели виховні години щодо відзначення Міжнародного Дня волонтера
та Дня Збройних сил України: «За Україну, за її волю, за честь, за славу, за
народ». Учнівське самоврядування організувало збір подарунків і малюнків у
рамках інформаційно-освітнього волонтерського проекту «Сонцелеви» та
благодійної акції «Десь на Сході!» Практичний психолог Булка С.Ю. провела
презентацію книги «Воїни світла: університет і війна» та організувала зустріч
учнів 10-х класів із учасником бойових дій Георгієм Татаріковим.
8 грудня учні 8-11 класів
взяли участь у проведенні свята «Посвята у ліцеїсти», організованого
педагогом-організатором Корновою Х.І., керівником гуртка Луців Л.Ю.
10 грудня учні ліцею взяли
участь у Всеукраїнському проєкті для молодих митців «Конкурс образотворчого та
декоративного мистецтва «Просто Небилиці». Призерами конкурсу стали: Федак В.
(9-А кл), Богачик Ю. (9-Б кл), Лемішко С. (10Бкл), Кузь В., Бойко А., Ціж А.,
Ладика О. (11-А кл), Листван В., Зачко Л. (11-Б кл) – наставники – вчителі
художніх дисциплін Манько Н.Б., Палій О.М., Залеська К.І.
14 грудня
педагог-організатор ліцею Корнова Х.І. спільно з учнівським самоврядуванням
організувала благодійний різдвяний ярмарок «Подарунки Святого Миколая» з метою
збору коштів на придбання подарунків для дітей-сиріт дитячого будинку по вул.
Таджицькій у м. Львові.
15 грудня ліцеїсти взяли
участь у міському учнівському конкурсі малюнків «Пам'ять майбутнього».
Призерами конкурсу стали Федак В. (9-А), Бурлак М. (9-А), Лотицька О. (10-Б),
Лозовий Г. (10-Б), наставники – Манько Н.Б. та Жишкович Х.-А.В.
23 грудня у Будинку
естетичного виховання у Районному конкурсі Різдвяних та новорічних малюнків,
листівок, ялинкових прикрас та аплікацій «Зимові свята» ліцеїсти отримали
переможні місця: Бадьо А. (10-А кл.) – І місце у номінації «Графіка» (керівник
Жишкович Х.-А. В.), Гаранджа Ю. (8 кл.) – ІІ місце у номінації «Графіка»
(керівник Палій О.М.), Андріївська М. – І місце у номінації «Живопис» (керівник
Палій О.М.), Стукановська Т. (10-Б) – ІІІ місце у номінації «Живопис» (керівник
Жишкович Х.-А. В.), Рожко Г. (9-А кл.) – І місце, Андріївська М. (9-А кл.) – ІІ
місце та Солотва Б. (9-Б кл.) – ІІ місце у номінації «Листівка» (керівник
Манько Н.Б.), Богачик Ю. (9-Б кл.) – І місце у номінації «Ялинкові прикраси»
(керівник Манько Н.Б.).
26 грудня учні ліцею взяли
участь у міській екологічній акції «Збережемо життя ялинці» та отримали
переможні місця у номінаціях «Різдвяна інсталяція» та «Стилізована еко-ялинка»:
І місце – учні 10-Б класу Кащій К., Жукровська М., Гавришків О., П’єц Я., у
номінації «Новорічне аранжування» (Наставниця Манько Н.Б.); ІІІ місце – учениці
11-А класу Сайко Х., Мельничук О., у номінації «Новорічний топі арій»
(Наставниця Залеська К.І.).
Січень
З метою відзначення Дня
Соборності України та річниці бою під Крутами з 22 по 29 січня у ліцеї було
дистанційно проведено виховні години та онлайн-бесіди: «Хто такі кіборги»
Харчишин Н.В., кл. керівник 8 класу; «Година спілкування до Дня Кіборгів,
захисників Донецького аеропорту» Шимчак Л.О. (9-А кл.); «Проголошення Акту
Злуки УНР та ЗУНР» Загачевська Н. П. (9-Б кл.); «До Дня вшанування пам’яті
полеглих під Крутами» Гладка Г.І. (10-Б кл.).
Лютий
З 2 по 25
лютого у ліцеї класні керівники 8-11 класів дистанційно організували тематичні
години спілкування в рамках Всеукраїнського позакласного Заходу «Урок
толерантності».
18 лютого учні 9-А класу у
супроводі класного керівника Шимчак Л.О та керівника гуртка Луців О.Ю. взяли
участь у тихій акції «Ангели Пам’яті», присвяченій вшануванню пам’яті Героїв
Небесної Сотні. Класні керівники 8-11 класів провели виховні години: «А сотня
вже злетіла в небеса…» (Корнова Х.І., 11-Б кл.), «Небесна сотня: герої не
вмирають» (Гладка Г.І., 10-Б кл.), «У пам'ять про Героїв Небесної Сотні…»
(Гупало І.О., 10-А кл.), «Що змінилося після майдану? Бережімо нашу історичну
пам'ять» (Харчишин Н.В., 8 кл.)
З 15 по 18 лютого учні 8-11
класів приймали участь у міському конкурсі принтів «Тарас Шевченко… Понад
часом» під керівництвом учителів з предметів художнього циклу Палій О.М.,
Манько Н.Б., Залеської К.І. та Штурмак Н.П.
До Міжнародного Дня рідної мови 21 лютого
у ліцеї було проведено виховні години: «Мово рідна, слово рідне…» (Харчишин
Н.В., кл. керівник 8 класу), «Мова мого народу» (Шимчак Л.О., 9-А кл.), «Мова
моя рідна, мова солов’їна…» (Загачевська Н.П., 9-Б кл.), «Слово, моя ти
крилатая зброє…» (Гупало І.О., 10-А кл.), «Мова – талісман людини та нації»
(Гладка Г.І., 10-Б кл.).
Березень
14 березня класні керівники 8-11 класів
дистанційно провели для ліцеїстів годину-реквієм до Дня пам’яті захисників
України, які загинули в боротьбі за незалежність.
Квітень
1 квітня для учнів 8-11 класів було
організовано он-лайн годину спілкування «Україна, державність та питання
національних меншин».
17 квітня для внутрішньо переміщених осіб
у ліцеї відбувся майстер-клас із писанкарства під керівництвом заступника
директора з НВР Малик О.С.
З нагоди відзначення Великодня 22 квітня
класні керівники 8-11 класів провели дистанційно виховні години: «Світле свято
Великодня. Писанка – символ життя» (Манько Н.Б., 11-Б кл.), «Традиції
Великодня» (Гупало І.О., 10-А кл.), «Великдень – свято християнських родин»
(Косач Л.Й., 9-Б кл.), «Намалюю писанку, намалюю…» (Шимчак Л.О., 9-А кл.), «Великдень.
Історія української писанки» (Харчишин Н.В., 8 кл.).
У рамках відзначення 36 роковин
Чорнобильської катастрофи 26 квітня класними керівниками 8-11 класів (Харчишин
Н.В., Косач Л.Й., Шимчак Л.О., Гупало І.О., Гладкою Г.І., Залеською К.І. та
Манько Н.Б.) було проведено на платформі ZOOM години спілкування та бесіди на
тему «Чорнобиль вчора, сьогодні і завтра…». Вчителі історії Гладка Г.І. та
Харчишин Н.В. продемонстрували ліцеїстам документальні відео про Чорнобиль.
Травень
З метою вшанування жертв Другої світової
війни 8 та 9 травня для учнів 8-11 класів у ліцеї було дистанційно проведено
виховні години та бесіди на тему: «День пам’яті та примирення. День Перемоги
над нацизмом у Другій світовій війні». «Уроки звитяги».
З нагоди відзначення Міжнародного Дня
матері учні 8-11 класів під керівництвом вчителів художніх дисциплін Палій О.М., Манько Н.Б.,
Залеської К.І. та Штурмак Н.П. брали участь у фотовиставці малюнків. Учні 10
класів (кл. керівники Гладка Г.І., Гупало І.О.) записали відеоролики-привітання
з Днем матері. Класні керівники 8-11 класів провели виховні години на тему: «У
світі все починається з мами…»
У рамках відзначення Дня Міста Львова класні керівники
9-х класів Косач Л.Й. та Шимчак Л.О. долучили ліцеїстів до створення відеороликів
для флешмобів «Львівська говірка», «Покажи, що ти зі Львова». Учитель
фізкультури Дробний П.Д. долучився до флешмобу «Доброго вечора, ми з України».
Учні 8-11 класів під під керівництвом
вчителів художніх дисциплін Палій О.М., Манько Н.Б., Залеської К.І. та Штурмак Н.П. взяли участь у
міському конкурсі малюнків «Моє місто майбутнього».
З нагоди відзначення Міжнародного Дня
Вишиванки класні керівники 8-11 класів провели виховні години на тему:
«Вишиванка – твій генетичний код». Учні ліцею взяли участь у створенні
відеороликів до Дня вишиванки «Українська вишиванка – рідний оберіг». Керівник
гуртка Луців О.Ю. долучила усіх працівників ліцею до Всеукраїнської ініціативи
відзначання Дня вишиванки – флешмобу «Родино, моя вишивана!»
У рамках відзначення Міжнародного дня
захисту дітей 1 червня класні керівники 8-11 класів долучили учнів до челенджу
«Я маю право…», де ліцеїсти знімали ролики та робили фото. Практичний психолог
Булка С.Ю. провела тематичні бесіди, психолого-педагогічні консультації та
тренінги для учнів 8-11 класів. Класні керівники організували виховні години:
«Першого червня – День захисту дітей» (Харчишин Н.В., 8 кл.), «Шлях до себе»
(Шимчак Л.О., 9-А кл., Косач Л.Й. 9-б кл.), «Міжнародний день захисту дітей»
(Гупало І.О., 10-а кл.), «Місія честі, любові, добра…» (Гладка Г.І., 10-Б кл.),
«Декларація прав дитини» (Залеська К.І., 11-А кл., Манько Н.Б., 11-Б кл.).
З 30 травня по 3 червня у ліцеї було дистанційно
проведено Тиждень безпеки дорожнього руху. 1 червня для учнів 8-11 класів було
організовано єдиний урок «Будь помітним на дорозі». Класні керівники 8-11
класів провели цикл виховних заходів онлайн з питань повторення знань з безпеки
дорожнього руху: бесіду «Дотримання правил дорожнього руху для пішоходів,
велосипедистів, байкерів» (Харчишин Н.В., 8 кл.); перегляд тематичних
відеороликів «Правила поводження на дорозі», «Правила безпеки під час переходу
вулиці» (Гладка Г.І., 10-Б кл.); бесіду «Про безпеку на дорозі» (Гупало І.О.,
10-А кл.); віртуальну мандрівку «Безпека дорожнього руху: будь пильним! (Манько
Н.Б., 11-Б кл.); вікторину «Будь помітним на дорозі. Попередження ДТП» (Косач
Л.Й., 9-Б кл.); тренінг, спрямований на попередження ДТП, за участю
підростаючого покоління та дорослих (Манько Н.Б., 11-Б кл.); онлайн-уроки з
безпеки дорожнього руху (Шимчак Л.О.,
9-А кл., Залеська К.І., 11-А кл.)
У І – ІІ семестрах учні художнього ліцеї брали участь у різноманітних
конкурсах, акціях районного та міського
рівнів та досягли наступних результатів:
у жовтні 2021 року на
ХХІ Всеукраїнському
дитячо-юнацькому фестивалі мистецтв «Сурми звитяги» ліцеїсти здобули
перемогу у таких номінаціях:
«Художнє читання та авторська поезія»: ІІІ місце – Сайко Христина (авторська поезія), 11-А
клас;
«Графіка»:
ІІІ місце – Говенко Христина, 9-А клас;
«Живопис»: ІІ місце – Лозовий
Георгій, 10-Б клас; ІІІ місце - Гриновець
Ірина, 9-Б клас.
у жовтні 2021 року у
другому Всеукраїнському мистецькому конкурсі «Курбас_online» учні ліцею здобули перемогу у такій номінації:
«Образотворче мистецтво (цифрове
мистецтво, арт живопис, графіка)»: І місце – Шушман Владислава (цифрове мистецтво), 11-Б клас, Лупій Анна (цифрове мистецтво), 11-А
клас;
І місце -
Лемішко Софія (арт живопис), 10-Б клас;
ІІІ місце -
Попучко Анна (графіка), 11-А клас .
У листопаді
2021 року у ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені
Петра Яцика:
І місце -
Сайко Христина, 11–А клас;
ІІІ місце -
Бурлак Марта, 10-А клас.
У грудні 2021
року у
Районному конкурсі Різдвяних та новорічних малюнків, листівок, ялинкових
прикрас та аплікацій «Зимові свята» ліцеїсти здобули перемогу у таких номінаціях:
«Графіка»: І місце –
Бадьо Анастасія, 10-А клас;
ІІ місце - Гаранджа Юстина, 8 клас;
«Живопис»: І місце - Андріївська Марія, 9-а клас;
ІІІ місце -
Стукановська Таміла, 10-Б клас;
«Листівка»: І місце - Рожко Ганна, 9-А
клас;
ІІ місце -
Андріївська Марія, 9-А клас та Солотва Барбара, 9-Б клас;
«Ялинкові
прикраси»:
І місце - Богачик Юлія, 9-Б клас.
У грудні у міській
екологічній акції «Збережемо життя ялинці» ліцеїсти отримали переможні місця у
номінаціях:
«Новорічне
аранжування»:
І місце – учні 10-Б класу Кащій К., Жукровська М., Гавришків О., П’єц Я.;
«Новорічний топіарій»: ІІІ місце – учениці 11-А
класу Сайко Х., Мельничук О.
Психолого-педагогічний
супровід
Практичним психологом Булкою С.Ю. проведено психодіагностику за такими
напрямками:
«Самооцінка за методикою Айзенка»(8 клас);
«Стратегії розв`язання конфліктних ситуацій за
методикою Джонсона» (9, 10-і класи);
Соціометричні дослідження (8, 9, 10-і класи);
Проективна методика «Метафоричний автопортрет» (8-й
клас);
Профорієнтаційний тест «Рейтинги мотивів для вибору
професії» (9-і класи);
«Концептуальна карта особистості. Самооцінка та
самопізнання»;
«Колесо життя. Збалансування важливих аспектів життя».
У рамках консультаційної роботи були проведені індивідуальні
консультації з класними керівниками та дітьми; бесіди з учнями, що потребують
особливої уваги та їх батьками.
Проведено групові консультації за запитом
учнів та вчителів: розв’язання конфліктних ситуацій, психологічні аспекти
статевого виховання, репродуктивне здоров`я та відповідальне батьківство, роль
родини для становлення особистості.
З корекційно - розвивальної роботи
проведено:
Арт-терапію для згуртування учнів новоствореного 8-го
класу;
Групові заняття з використанням проективних методик;
Групові заняття для зняття психоемоційної напруги
(8,9,10,11 класи);
Групові заняття для формування навиків складання
«Карти пам`яті» (8,9-і класи);
Корекційна робота для профілактики психоемоційного
вигорання педагогів та формування навиків саморефлексії;
Тренінг для педагогів та ВПО «Арт-терапія для
відновлення внутрішнього ресурсу та збереження ментального здоров`я в часі
війни».
Також психологом в рамках інформаційно-освітнього волонтерського проекту
«СонцеЛеви» організовано та проведено акції «Привітання для наших захисників з
Різдвом», «Львів, який чекає на тебе», «Великодні привітання захисників».
Впродовж року практичний психолог Булка С.Ю. брала участь у роботі
адміністрації ліцею; у проведенні батьківських зборів (онлайн), під час
дистанційного навчання на платформі Classroom вела рубрику «Психологічна
порадня»
З метою психологічної просвіти серед ліцеїстів проведено просвітницькі
бесіди: «Як протидіяти насиллю», «Торгівля людьми»; «Психологічний аспект
мовленевого етикету. Навики ефективного спілкування» (8-ий клас); «Як
протидіяти булінгу»; «ВІЛ/СНІД: виклик людству»; «Біологічні ритми і здоров`я.
Значення сну» (8, 9-і класи); «Піраміда потреб Маслоу. Базові потреби та
потреби розвитку»; «Родинні цінності. Формування здорових стосунків»; «Стать та
гендер. Ризики статевого дозрівання. Наслідки ранніх статевих стосунків»(9-і
класи); «Професійні навики, необхідні у ХХІ столітті»(10-і класи); «Шкідливі
звички. Чи потрібно це у моєму житті?» (9, 11-і класи); рекомендації «Як
подолати стрес перед іспитами» (11-і класи); «Дії учасників освітнього процесу
у разі надзвичайних ситуацій. Первинна психологічна допомога» (8-11-і класи);
презентацію книги «Воїни світла. Університет і війна»: інформаційна гігієна в
часі війни; он-лайн бесіди з учнями 10-11 класів: «Як піклуватися про своє
психічне здоров`я в часі війни»; «Як впоратися зі складними життєвими подіями
та відновитися після стресу».
Також психологом Булкою С.Ю. проведено інтегровані уроки з вчителями
художніх дисциплін «Темперамент і колір. Автопортрет» (9-і класи), «Портрет
сім`ї»(9-і класи); «Дерево роду. Дерево життя» (10-і класи).
Впродовж року психолог Булка С.Ю. брала участь у роботі інтервізійної
групи Залізничного району, семінарах для психологів Львова, провела семінар та
тренінг для психологів Залізничного району.
Робота
з обдарованими дітьми
Керуючись
Законом України "Про освіту", Указом Президента України від
18.05.2019 № 286/2019 "Про Стратегію національно-патріотичного
виховання", враховуючи наказ Міністерства освіти і науки України від
16.06.2015 № 641 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного
виховання дітей і молоді та плану роботи Львівського художнього ліцею при ЛНАМ
на 2021-2022н.р., з метою виявлення, заохочення та залучення нових талантів та
обдарувань до роботи мистецьких образотворчих гуртках, участі у Міжнародних,
ліцейних, районних, міських конкурсах, виставках, Всеукраїнських та подальшому
їх інтелектуальному розвитку, формуванню у дітей почуття патріотизму і любові
до української культури та національних традицій. Ліцеїсти взяли участь і
здобули переможні місця у ряді художніх конкурсів та інтернет-олімпіадах .
Міська
екологічна акція «Збережемо життя ялинці» у номінації «Новорічне
аранжування», 1 місце – Кащій К., Жукровська М., Гавришків О., П’єц Я. учні
10-Б класу (керівниця Манько Н.Б.); у номінації «Новорічний топіарій», 3 місце
– Сайко Х., Мельничук О. (керівниця Залеська К.І.).
Районний конкурс
Різдвяних та новорічних малюнків, листівок, ялинкових прикрас та аплікацій «Зимові
свята»: Бадьо А. (10-А) – 1 місце в номінації «Графіка», (керівниця
Жишкович Х.-А. В.), Гаранджа Ю. (8-А), - 2 місце у цій же номінації, (керівниця
Палій О.М.), Андріївська М. (9-А) – 1 місце в номінації «Живопис», ( керівниця
Палій О.М.), 3 місце – Стукановська Т. (10-Б), в цій же номінації (керівниця
Жишкович Х.-А. В.), 1 місце Рожко Г. (9-А), 2 місце – Андріївська М. (9-А) та
Солотва Б (9-Б), в номінації «Листівка» (керівниця Манько Н.Б.), 1 місце в
номінації «Ялинкова прикраса» Богачик Ю. (керівниця Манько Н.Б.)
Міський
учнівський конкурс малюнків «Пам'ять майбутнього»: Федак В., Бурлак М.
(9-А), (керівниця Манько Н.Б.), Лотицька О., Лозовий Г. (10-Б), (керівниця
Жишкович Х.-А. В.).
Всеукраїнський
проект для молодих митців «Конкурс образотворчого мистецтва Просто Небилиці
2021»: Федак В. (9-А), Богачик Ю. (9-Б), Лемішко С. (10-Б), Кузь В., Бойко
А., Ціж А., Ладика О. (11-А), Листван В, Зачко Л. (11-Б).
Всеукраїнський
конкурс «#Курбас_онлайн» для мистецької молоді:
1 місця -Шушман
В., номінація «Цифрове мистецтво», (11-Б), Лупій А. у цій же номінації, (11-А),
Лемішко С., в номінації «Арт живопис, (10-Б), 3 місце – Попучко А., номінація
«Графіка», (11-А), (керівниця Жишкович Х.-А. В.).
Районний
етап ХХІІ Всеукраїнського дитячо-юнацького
конкурсу «Сурми звитяги» в номінаціях: «Графіка», «Живопис»: 1 місце -
Сайко Х., (11-А), керівниця Палій О.М., 2 місце – Лозовий Г., (10-Б), керівниця
Жишкович Х.-А. В ., 3 місце – Говенко Х.. (9-а), Гриновець І., (9-Б), керівниця
Манько Н.Б.
Другий етап ХХІІ
Всеукраїнського дитячо-юнацького конкурсу «Сурми звитяги» в номінаціях:
«Графіка», «Живопис»: 1 місце - Сайко Х., Ціж А.(11-А), керівниця Палій О.М.;
Лозовий Г., (10-Б), керівниця Жишкович Х.-А. В; Листван В. (11-Б), керівниця
Залеська К.І. 2 місце – Говенко Х. (9-А), керівниця Манько Н.Б.
з української
мови:
1. Гопчук
Анастасія (11-Б клас) - І тур - І місце, ІІ тур - ІІ місце (викл. Корнова
Х.І.);
2. Бадьо
Анастасія (10-А клас) - ІІІ місце(викл. Гупало І.О.);
Дубневич Софія
(10-Б клас) - ІІ місце (викл. Корнова Х.І.);
Дубневич Софія
(10-Б клас) - ІІІ місце(викл. Шимчак Л.О.);
з історії
України(викл. Гладка Г.І.);:
1. Дубневич
Софія (10-Б клас) - І місце;
2. Медвідь Анна
(10-А клас) - І місце;
3. Гончарова Анна
(10-Б клас) - ІІ місце;
4. Члек
Анастасія (10-А клас) - ІІІ місце;
5. Лотицька
Олександра (10-Б клас) - ІІІ місце;
Переможцями ХІ
Всеукраїнської інтернет-олімпіади "На урок" стали:
з української
мови та літератури (викл. Корнова Х.І.):
1. Мельничук Олександра
(11-А клас) - І місце;
2. Сайко
Христина (11-А клас) - І місце;
3. Лупій Анна
(11-А клас) - І місце;
4. Петрова
Катерина (11-А клас) - ІІ місце;
1. Бей Оксана (8
клас) - І місце;
2. Бей Софія
(11-Б клас) - ІІ місце;
3. Кицин
Анастасія (11-Б клас) - ІІ місце;
4. Сайко
Христина (11-А клас) - ІІІ місце.
1. Гопчук
Анастасія (11-Б клас) - ІІ місце;
2. Сайко
Христина (11-А клас) - ІІ місце
Художньо-виробнича практика
Відповідно до Річного плану роботи ліцею
на 2021-2022н.р., наказу №158 від 31.08.2021р. «Про затвердження структури
режиму навчання» з метою забезпечення організованого завершення
2021-2022 навчального року та беручи до уваги нормативні документи МОН
України департаменту освіти і науки,
учителями–предметниками та класними керівниками ліцею було сплановано і проведено художньо-виробничу практику для
учнів 8-10 класів. За період з 01.06.2022р по 10.06.2022р. учителями художніх дисциплін було проведено
навчальні пленери для учнів 8,10 класів. Під керівництвом наставників Палій
О.М., Залеської К.І., Манько Н.Б., Штурмак Н.П. ліцеїсти виконували начерки
архітектури та живої природи, навколишнього середовища, розвивали навички
виявлення силуетів та плановості в природі.
Учителі художніх дисциплін Палій О.М.,
Залеська К.І., Манько Н.Б., Штурмак Н.П., провели уроки - пленери у 8,10 класах
(по 2 уроки у кожному класі). Перед проведенням
пленерів та екскурсій учителі проводили
відповідні інструктажі з техніки безпеки з обов’язковим записом у
Журналі техніки безпеки та з записом у класних журналах у графі «Зміст уроку».
Хід проведення художньо-виробничої практики
висвітлювався у соціальних мережах та на сайті ліцею.
Робота з охорони праці та техніки безпеки в ліцеї
На виконання
наказу № 133 від 10.08.2021 року «Про організацію роботи з ОП та порядок
проведення навчання і перевірки знань з питань ОП в ліцеї у 2021-2022н.р.», з
метою реалізації конституційного права громадян на охорону життя і здоров’я в
процесі трудової діяльності та профілактики травматизму відповідальні за
техніку безпеки та охорону праці (заступник директора Малик О.С.,
педагог-організатор Корнова Х.І., завгосп ліцею Вишневська С.М.) забезпечували
неухильне виконання Закону України «Про охорону праці», вели документацію
згідно нормативних документів, проводили вступні первинні, повторні,
позапланові, цільові інструктажі з працівниками ліцею.
Розроблено
правила внутрішнього трудового розпорядку, які містять інформацію для технічних
працівників. На основі Типового Положення про службу з охорони праці розроблено
Положення про службу з охорони праці.
Голова
профспілкового комітету Шимчак Л.О. контролювала чергування учителів під час
перерв (відповідальність за життя і
здоров’я учнів під час перерв несе черговий вчитель) згідно Правил
внутрішнього розпорядку, дотримання вимог ОП протягом навчального року.
Завідуючі
кабінетами хімії Цибрій Л.М., фізики Дрозд М.Р., вчитель фізичної культури
Дробний П.Д., вчитель біології Цибрій Л.М. постійно ведуть інструктажі учнів під час проведення
практичних, лабораторних робіт, окремих тем згідно встановлених вимог.
Відповідальним
за облік дитячого та виробничого травматизму була призначена Малик О.С. У 2021/2022 навчальному році в
журналі, де ведеться облік нещасних випадків невиробничого характеру,
зафіксовано 0 нещасних випадків.
Класні
керівники 8-11 класів, у випадку отримання травм учнями, оформляють відповідні
акти в конкретний термін. Один зразок акту передається у районний відділ
освіти.
Розроблено інструктажі з техніки безпеки та охорони
життя для учнів в умовах навчання під час воєнного стану, під час канікул,
карантину, у випадку звучання сигналу повітряної тривоги, алгоритм дій при
виявленні вибухонебезпечних предметів, при виявленні підозрілих осіб та при
загрозі використання хімічної зброї.
Класними керівниками проводяться бесіди з учнями з
безпеки життєдіяльності. У 2021-2022 навчальному році класні керівники 8-11
класів провели відповідну роботу з питань ТБ та ОП. Це відображено як у планах
класних керівників, так і в журналах на відповідних сторінках.
Відповідальна
за безпечну експлуатацію електрогосподарства ліцею Вишневська С.М., веде відповідну
документацію, яка знаходиться в належному стані. Кожен працівник ліцею
ознайомлений з посадовими інструкціями з ОП. Наявні інструкції з ОП на робочому
місці.
У ліцеї
постійно діє комісія з розслідування нещасних випадків. Журнали реєстрації
нещасних випадків з учнями ведуться відповідно до Положення про порядок
розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу
та в побуті.
Приміщення
ліцею, окремі кабінети оснащені вогнегасниками. Однак не завжди вчасно
заповнюються журнали реєстрації інструктажів з ОП учнями під час
проведення позакласних заходів, журнал реєстрації
інструктажів з ОП з учнями в навчальних кабінетах.
Контингент
здобувачів освіти
У 2021-2022 н.р. у ліцеї
навчалося 152 учні. З них:
§
отримали свідоцтво про базову загальну середню
освіту – 44 учні;
§ отримали свідоцтво про повну загальну
середню освіту 37 учнів;
§
нагороджено Золотою
та Срібною медалями - 4 учні:
Бей Софію, Сайко Христину,
Гопчук Анастасію - золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні»;
Мельничук
Олександру - срібною медаллю
«За досягнення у навчанні».
Оновлення матеріально-технічної та
фінансово-господарської бази ліцею
Ліцей забезпечує в приміщеннях та на території безпечні та комфортні умови
для навчання і праці. На території
закладу діти почуваються безпечно і захищено. Озеленення території створює приємний
естетичний фон. У ліцеї
наявний комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, облаштування та утримання
санітарних вузлів, дотримання
інших аспектів забезпечення безпеки та комфорту освітнього процесу.
Усі навчальні кабінети та приміщення обладнано відповідно до вимог
законодавства та освітньої програми.
Заклад має усі необхідні навчальні
приміщення. Навчальні кабінети
забезпечуються інтерактивними засобами навчання та необхідним навчальним
обладнанням. Здійснюється регулярний моніторинг за станом засобів
навчання та обладнання.
Учасники освітнього процесу
знають та дотримуються вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, знають
та дотримуються правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Працівники
проходять навчання та інструктажі. Працівники обізнані з правилами поведінки в
разі нещасного випадку чи раптового погіршення стану здоров’я учасників
освітнього процесу та вживають необхідних заходів у подібних
ситуаціях. Систематично
проводяться бесіди з учнями. Педагогічні працівники та керівництво у разі нещасного
випадку діють відповідно до визначеного порядку.
Протягом 2021-2022н.р. у ліцеї:
здійснено
ремонтно-профілактичні роботи з підготовки систем опалення
до роботи в осінньо-зимовий період (запірна арматура, вузол обліку,
балансувальні засувки, крани на стояках і т.д.);
здійснено ремонт комп’ютерного класу;
утеплено вікна та двері, замінено застарілі екрани;
проведено гідравлічні випробовування систем опалення;
закуплено знаряддя для очищення території закладу від
снігу, заготовлено резервний запас піску ;
проведено посильні ремонтні роботи з метою
унеможливлення протікання даху;
встановлення додаткових точок WI-FI;
проведено поточний ремонт спортивного залу;
здійснено
ремонт кабінету хімії та біології;
здійснено побілку канцелярії та кабінету директора;
зроблений
ремонт бібліотеки;
здійснено реконструкцію радіаторів опалення
правого крила ліцею
виготовлено кошторисну документацію на
капітальний ремонт санвузла на 1 поверсі;
здійснено
монтаж внутрішньої телефонної мережі;
здійснено монтаж протипожежної сигналізації.
Немає коментарів:
Дописати коментар