Композиція – галузь знань, яка включає закономірну організацію засобів виразності з метою надання художньому твору єдності й цілісності, підпорядковує його компоненти як один одному так і цілому.
композиції з метою розвитку в учнів умінь вільного
оперування набутими знаннями у власній художній діяльності, вироблення наукового
мистецького світогляду та навичок вести самостійну навчально-творчу й дослідницьку
роботу.
Завдання:
-
вивчити площинні і просторові засоби та
закономірності композиції
-
здобути
знання фундаментальних принципів та законів образотворчого мистецтва
-
розкрити роль і
місце композиції в практичній діяльності та розвитку культури;
-
визначити етапи
становлення композиції в сфері образотворчої діяльності;
-
вивчити стадії та
вимоги щодо послідовності художньої-образної побудови
композиції;
-
виробити в учнів
творчий підхід до ескізування та виконання композиції в
сфері образотворчого мистецтва
У результаті вивчення навчальної
дисципліни учні мають знати:
-
історичні етапи
становлення композиції в сфері образотворчої діяльності;
-
основні закони
теорії композиції;
-
площинні
і просторові засоби композиції
-
види, закони,
правила, прийоми й засоби композиції;
-
стадії та вимоги
щодо художньої-образної побудови композиції;
-
застосування
законів та правил композиції у практичних завданнях
У результаті вивчення навчальної
дисципліни учні мають вміти:
- використовувати
образотворчо-виразні засоби;
-
творчо осмислювати єдність форми і змісту у композиції;
-
створювати композиції на основі здобутих знань;
-
правильно
визначати та будувати площинну, об’ємно та глибинно-просторові композиції;
-
самостійно творчо вирішувати завдання в подальшій творчій діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар