09 лютого 2023

Композиція

 Композиціягалузь знань, яка включає  закономірну організацію засобів виразності з метою надання художньому твору єдності й цілісності, підпорядковує його компоненти як один одному так і цілому.

Мета: розкрити основні положення теорії образотворчої

композиції з метою розвитку в учнів умінь вільного оперування набутими знаннями у власній художній діяльності, вироблення наукового мистецького світогляду та навичок вести самостійну навчально-творчу й дослідницьку роботу.

Завдання:

-          вивчити площинні і просторові засоби та закономірності композиції

-         здобути знання фундаментальних принципів та законів образотворчого мистецтва

-         розкрити роль і місце композиції в практичній діяльності та розвитку   культури;

-         визначити етапи становлення композиції в сфері образотворчої діяльності;

-         вивчити стадії та вимоги щодо послідовності художньої-образної побудови
композиції;

-         виробити в учнів творчий підхід до ескізування та виконання композиції в
сфері образотворчого мистецтва

У результаті вивчення навчальної дисципліни учні мають знати:

-         історичні етапи становлення композиції в сфері образотворчої діяльності;

-         основні закони теорії композиції;

-         площинні і просторові засоби композиції

-         види, закони, правила, прийоми й засоби композиції;

-         стадії та вимоги щодо художньої-образної побудови композиції;

-         застосування законів та правил композиції у практичних завданнях

     У результаті вивчення навчальної дисципліни учні мають вміти:

-   використовувати образотворчо-виразні засоби;

-   творчо осмислювати єдність форми і змісту у композиції;

-   створювати композиції на основі здобутих знань;

-   правильно визначати та будувати площинну, об’ємно та глибинно-просторові     композиції;

-   самостійно творчо вирішувати завдання в подальшій творчій діяльності.











Немає коментарів:

Дописати коментар