30 червня 2023

Звіт директора за 2022-2023 навчальний рік

 


             

                                                                 ЗВІТ

директора перед громадськістю та педпгогічним колективом про діяльність Львівського художнього ліцею при ЛНАМ за 2022-2023 навчальний рік

 

Сучасна освіта ставить перед навчальними закладами завдання щодо створення оптимальних умов для індивідуального розвитку, вияву творчих запитів учня, формування компетентної, конкурентоспроможної, соціально зрілої, креативної особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної гідності, самосвідомості, залученої до національних і загальнолюдських цінностей.

Педагогічний колектив у 2022-2023 навчальному році визначив пріоритетними такі напрямки роботи:

     реалізація основних положень Закону України "Про освіту", Закону України "Про повну загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді;

     формування позитивного іміджу ліцею, конкурентоздатність випускників та іміджева культура вчителів;

      модернізація структури методичної роботи ліцею з метою створення умов для успішного оволодіння педагогами теорії та практики новітніх освітніх технологій;

      модернізація системи формування в учнів пріоритетів у компетентнісно-зорієнтованій навчально-пізнавальній діяльності шляхом постановки покрокових реалістичних цілей методом використання інноваційних педагогічних технологій;

     підвищення якості освіти через поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки за допомогою організації профільного компетентнісно-зорієнтованого навчання учнів, реалізації діяльнісного підходу до навчання за допомогою використання інноваційних технологій, використання системи моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів, якості знань;

     підвищення якості профільної мистецької освіти;

     продовження роботи формуванням художньо-мистецького середовища;

     здійснення національно-патріотичного виховання учнів через впровадження соціально-освітніх проєктів патріотичного, екологічного та соціального спрямування, формування активної життєвої позиції, виховання національної гордості сімейних та державних традицій, основ християнської моралі;

     формування громадянської активності учнів;

     упровадження інноваційних управлінських технологій, методів і прийомів;  розширення роботи з батьківською громадськістю, громадськими організаціями міста; 

     формування філософії свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засади здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного здоров’я учнів та педагогів;

     створення та удосконалення освітнього середовища ліцею.


 

Освітня робота закладу освіти впродовж 2022-2023 н.р. була організована згідно:

§    Стратегії розвитку закладу освіти;

§    річного плану роботи закладу освіти;

§    перспективного плану роботи закладу освіти;

§    освітньої програми закладу освіти;

§    планів виховної роботи класних керівників;

§    плану роботи шкільної бібліотеки;

§    планів роботи предметних комісій закладу освіти;

§    планів гурткової роботи з учнями;

§    календарно тематичного планування з основ наук вчителів – предметників;

§    Статуту закладу освіти;

§    Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу закладу  освіти;

§    Положення про систему забезпечення внутрішньої якості освіти закладу.

 

Організація освітнього процесу у 2022 2023 навчальному році була спрямована на реалізацію наступних завдань:

забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці;

створення     освітнього    середовища,    вільного    від    будь-яких    форм   насильства            та дискримінації;

формування розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору;

формування відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень;

застосовування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти;

спрямовування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання;

постійне підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників;

налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками чи іншими законними представниками;

організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності;

наявність стратегії та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань;

формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм;

ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників.

   формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.

    

Якісний склад педпрацівників

 Протягом 2022-2023 н.р. в ліцеї працювало 18  педагогічних працівників. З них: 

звання «Вчитель-методист»: 2

звання «Старший вчитель»: 3

Вища категорія: 10

I категорія: 3

II категорія: 3

Спеціаліст: 2

   Педагогічний колектив ліцею постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності.

Робота з педагогічними працівниками щодо підвищення професійної майстерності здійснюється   у відповідності з певною структурою: індивідуальні, групові, колективні форми роботи; курси підвищення кваліфікації педагогів; участь у конкурсах професійної майстерності; школа молодого спеціаліста, наставництво; самоосвіта та атестація педагогів; вивчення, узагальнення та поширення досвіду; публікації власних науково-методичних розробок, статей; участь у професійних конкурсах.

  У закладі освіти розроблений, затверджений в установленому порядку та реалізується План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу, який оприлюднений на власному вебсайті ліцею, працює «Психологічна порадня». Налагоджено співпрацю з представниками правоохоронних органів з питань запобігання та протидії булінгу (цькування).

                  

                   Згідно перспективного прогнозування розвитку ліцею, річного плану роботи ліцею на 2022-2023 навчальний рік педагогічний колектив розпочав процес самооцінювання якості освіти та освітньої діяльності. Самооцінювання ліцею проводилося за результатами опитування учасників освітнього процесу (онлайн-форми, анкетування), вивчення документації та спостереження за освітнім середовищем. Освітнє середовище ліцею є безпечним, комфортним, мотивує до навчання і педагогічної діяльності Дирекцією вживаються заходи задля створення безпечних та комфортних умов перебування учнів.

                 Основу концепції( згідно якої здійснюється навчальний процес в Львівському художньому ліцеї при ЛНАМ) складають загальні положення статуту, в яких обґрунтовано актуальність вирішення важливих питань щодо створення системи формування художньо-мистецького середовища в закладі загальної середньої освіти з поглибленим вивченням предметів художнього циклу. Відповідно до концепції здійснено такі завдання: - охарактеризовано зміст і структурні компоненти формування художньо-мистецького середовища в закладі; - створено умови для формування середовища для забезпечення розвитку мистецької освіти ; - розроблено та обґрунтовано критерії, показники, рівні ефективності формування художнього розвитку закладу освіти, готовності педагогів до здійснення такої діяльності; - розроблено методики формування мистецького середовища в закладі.

              Визначено та втілено стратегічні напрями реалізації завдань концепції, а саме: - відновлення та підсилення ролі мистецької освіти в житті українського суспільства; - надання можливостей для розвитку творчих здібностей ліцеїстів в сучасних умовах; - підвищення якості мистецької освіти в ЛХЛ при ЛНАМ – спеціалізованій мистецькій заклад освіти; - розширення доступності мистецької освіти для дітей, незалежно від місця проживання; - акумулювання ідей для подальшого розвитку мистецької освіти в умовах Нової української школи. Серед форм і методів процесу формування освітнього середовища в закладі освіти пріоритетна роль належить активним методам, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії, спрямованої на розвиток творчих здібностей, критичного мислення, творчої ініціативи і художньо-естетичного смаку.

            До них належать: - інтегровані уроки, які поєднують предмети загальноосвітнього циклу з різними видами художніх дисциплін, творчої діяльності, а також бінарні інтегровані уроки (коли у межах двох уроків поспіль опрацьовується матеріал двох і більше навчальних предметів); - майстер-класи, тренінги, конкурси, виставки, фестивалі ; - розроблення програм інтегрованих навчальних курсів; - створення індивідуальних освітніх траєкторій розвитку для обдарованої молоді; - організація проєктної творчої діяльності учнів.

 

Виховна робота в ліцеї

      Згідно плану роботи ліцею на 2022-2023 навчальний рік та з метою  підведення підсумків виховної роботи з учнями ліцею у І - ІІ семестрах  2022-2023н.р., при проведені виховної роботи працівники керувалися Основними орієнтирами виховання учнів 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (Указом Президента України від 25 червня 2014 року №344/2014), Програмою національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2021-2025 роки, Методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2022-2023н.р. Відповідно до програм та завдань розроблені річний план роботи ліцею, плани класних керівників, художньої ради, педагога-організатора, гурткової роботи, МО класних керівників.

     Серед основних завдань, котрі були поставленні: національне виховання на загальнолюдських засадах, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально-зрілої творчої особистості, громадянина України.

      Оскільки основа виховної системи ліцею будується на колективно-творчих справах, то в І - ІІ семестрах 2022-2023 навчального року учні ліцею приймали активну участь в наступних заходах:

Вересень

З нагоди Дня знань та початку нового навчального року 1 вересня у ліцеї було проведено виховні години у дистанційному форматі  «Ми українці: честь і слава незламним!».

З метою відпрацювання алгоритму дій усіх учасників освітнього процесу у разі виникнення надзвичайної ситуації у ліцеї в умовах воєнного стану проведено тренувальні евакуації з будівлі ліцею до найпростішого укриття відповідно до Інструкції та щодо дій персоналу ліцею в умовах надзвичайних ситуацій і війни.

В рамках загальноміської кампанії «Увага! Діти на дорозі» організовано профілактичну роботу, спрямовану на покращення та поглиблення знань з правил дорожнього руху та першої медичної допомоги.

В умовах пандемії корона вірусу проведено профілактичну роботу з учнями ліцею: «Обізнаність про Covid -19 врятує життя».

З 26 по 29 вересня у ліцеї проведено Тиждень енергозбереження та енергоефективності з метою популяризації та виховання в учасників освітнього процесу культури енергозбереження та енергоспоживання. Педагогом-організатором Гладкою Г.І. проведено відео-урок для учнів 8-11 класів              «Готуємось до зими енергоефективно», класні керівники 8-11 класів провели виховні бесіди на тему «Енергоменеджмент у власній оселі» .

Жовтень

З метою виховання розвитку патріотизму підростаючої молоді, посилення патріотичного руху в Україні та пробудження глибокого інтересу до історії України та рідного краю з 01 по 31 жовтня у ліцеї відбувся  Всеукраїнський місячник шкільної бібліотеки під гаслом «В нас єдина мета – Україна свята, нездоланна ніким і ніколи!».  Для учнів та працівників ліцею організовано книжкову виставку « Боже, Великий, Єдиний, нам Україну храни», для учнів 8-11 класів організовано бібліографічний огляд літератури «Українські поети – Захисники Вітчизни», класні керівники 8-11 класів провели бесіду на тему «Нам українською судилось говорити». Викладачі художніх дисциплін організували конкурс патріотичних малюнків і віршів серед учнів ліцею. Практичним психологом та вчителем предмету «Захист України» Булкою С.Ю. організовано для учнів 8-11 класів зустріч із захисниками «Дякуємо за подвиг і шана за мир». Класні керівники 8-11 класів провели години спілкування: «Ми – нація єдина!», «Що я можу зробити для Батьківщини?» та години мужності: «Мужність і відвага – крізь століття», «Тобі, Україно, на вірність присягаю» та організували буккросинг літератури на патріотичну тематику «Передай книжку другові».

У рамках проведення Олімпійського тижня з 24 по 28 жовтня учні 8-11-х класів переглянули відеоролики «Історія успіху олімпійців» та документальний фільм «Олімпійські ігри 1936 року Берлін». Між учнями 8-11-х класів відбулися змагання з COOL GAMES). 27.10.2022 для учнів 8-11 класів організовано Олімпійський урок (вчитель фізичної культури Дробний П.Д.).

З метою відзначення 300-річчя від дня народження Григорія Савича Сковороди  та  вшанування його творчої спадщини класні  керівники 8-11 класів провели виховні години на тему "Григорій Сковорода - лідер думок минулого і сьогодення». 

      З 01.12. по 15.12.2022 року з 25.10.по 31.10.2022 учні 9-11 класів взяли участь  у міському конкурсі коміксів «Сковорода-філософ радості» та посіли такі призові місця: І - місце – Андріївська Марія, 10-А клас ( вч. Манько Н.Б.); ІІІ - місце – Бей Оксана, Гаранджа Юстина, Омелян Анна-Марія, 9-А клас (вч. Залеська К.І.). Педагогом-організатором Гладкою Г.І організовано лекцію-дискусію з доцентом кафедри української літератури Львівського національного університету імені Івана Франка   Назаром Федораком про мандрівного філософа Григорія Сковороду для ліцеїстів   9-10 класів та творчу зустріч  з лауреатом літературної премії імені Богдана  Лепкого письменником Юрієм Грешком  для учнів 11-х класів. Бібліотекар ліцею Пидляк К.М. організувала тематичну книжково-журнальну виставку, присвячену Г.С.Сковороді  і провела бібліотечні уроки, присвячені Г.Сковороді для учнів 8 класів.

Учні 8-11 класів взяли участь у районному етапі відбіркового туру ХХІІ Всеукраїнського дитячо-юнацького фестивалю мистецтв «Сурми звитяги» Призерами фестивалю стали: Кібіткіна Єлизавета, Бадьо Настя, Медвідь Ганна, Назарок Ольга, Строєва Євангеліна, (учителі Палій О.М., Залеська К.І.).

Класними керівниками 8-11 класів проведено виховні години в умовах пандемії корона вірусу у 8-11 класах «Бережи своє здоров’я», «Культура поведінки в нових обставинах життя».

Листопад

9 листопада класні керівники 8-11 класів провели виховні години для ліцеїстів до Дня Української Писемності та Мови. Вчителі української мови та літератури Косач Л.Й та Гупало І.О. провели тематичну бесіду, присвячену Дню української писемності та мови, флешмоб української поезії, та Всеукраїнський радіо диктант національної єдності.

З метою профілактики правопорушень та злочинів серед неповнолітніх з 21 по 25 листопада у ліцеї відбувся Тиждень правових знань. Практичний психолог Булка С.Ю. провела для учнів ліцею спільно із шкільним офіцером поліції просвітницько-профілактичні заняття на тему «Школа і поліція» щодо питань особистої безпеки, профілактики правопорушень, ролі поліції у громаді, для учнів 8-10 класів провела діагностику за методикою «Діагностика стратегій розв’язання конфліктних ситуацій Д. Джонсона і Ф.Джонсона» та просвітницьку бесіду про вміння обирати відповідні стратегії, а для учнів 8-9 класів -  анкетування «Проблема шкільного насильства» та просвітницьку бесіду «Основні види насильства. Як протидіяти». Вчителем громадянської освіти та правознавства Харчишин Н.В. на уроках правознавства та громадянської освіти ознайомлено учнів 9-10-х класів із відповідальністю та механізмом реагування на випадки цькування у шкільному середовищі. Вчителі української мови та літератури Гупало І. О. та Косач Л. Й. організували написання есе на тему «Мій улюблений світ – без насильства» для учнів 8-11 класів. Класні керівники 8-11 класів провели виховні години щодо попередження випадків булінгу (цькування), запобігання конфліктів і правопорушень, забезпечення поінформованості та обізнаності ліцеїстів у питаннях розв’язання конфліктних ситуацій та запобігання їм. Бібліотекар ліцею Пидляк К.М. оновила у бібліотеці ліцею куток правових знань.

З 14 по 20 листопада у ліцеї відбувся Тиждень безпеки дорожнього руху на тему: «Безпека на дорогах в умовах воєнного стану. Заступник директора з НВР Гуменюк М.І. провела для учнів ліцею 18.11.2022 року єдиний Національний онлайн-урок «Безпечна дорога додому». «Класними керівниками 8-11 класів проведено виховні години на тему: «Безпека на дорозі – безпека життя», «Запобігання загибелі та травмуванню дітей під час автопригод». Класний керівник 8 кл. Харчишин Н.В. організувала для учнів 9-х класів бесіду з елементами вікторини «Правила дорожнього руху: знай і пам’ятай!».Вчитель основ здоров’я Булка С.Ю. провела для учнів 8-11 класів практичні навчання домедичної допомоги «Знаю, вмію, врятую».

21 листопада у ліцеї класними керівниками 8-11 класів проведено бесіди з нагоди відзначення Дня Революції Гідності та Свободи «Не забуваймо цей День в історії України». Бібліотекарем Пидляк К.М. організовано тематичну книжково-журнальну виставку, присвячену подіям Помаранчевої революції та Революції Гідності.

З метою вшанування Дня пам’яті жертв Голодомору 25 листопада класними керівниками 8-11 класів проведено виховні години: «Голодомор 1932-1933 роки біль і серце всієї України»,  «Запали свічку пам’яті», продемонстровано підбірку художніх і документальних фільмів про Голодомор. Практичний психолог Булка С.Ю. та вчитель історії Харчишин Н.В. провели для учнів 8-11 класів урок пам’яті, присвячений 89-м роковинам Голодомору.

Грудень

6 грудня класні керівники 8-11 класів провели виховні години щодо відзначення Міжнародного Дня волонтера та Дня Збройних сил України: «За Україну, за її волю, за честь, за славу, за народ». Учнівське самоврядування організувало збір подарунків і малюнків у благодійної акції «Десь на Сході!»

8 грудня учні 8-11 класів взяли участь у проведенні свята «Посвята у ліцеїсти», організованого педагогом-організатором Гладкою Г.І.

Учні ліцею взяли участь у Всеукраїнському проєкті для молодих митців «Конкурс образотворчого та декоративного мистецтва «Просто Небилиці». Призерами конкурсу стали: Гайдеу Єлизавета, Гаранджа Юстина, Тимцова Поліна, Кравець-Королишин Меланія, Андріївська Марія, Уколова Софія (учителі Палій О.М., Залеська К.І., Штурмак Н.П.).

15 грудня педагог-організатор ліцею Гладка Г.І. спільно з учнівським самоврядуванням організувала благодійний різдвяний ярмарок «Миколай про тебе не забуде» з метою збору коштів на для допомоги військовослужбовцям, які перебувають на фронті та на лікуванні у госпіталях в рамках благодійної акції « Миколай у камуфляжі». Вчителі художніх дисциплін Палій О.М., Штурмак Н.П., Залеська К.І., Манько Н.Б. провели тематичні майстер-класи для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей загиблих учасників бойових дій та дітей з –поміж внутрішньо переміщених осіб.

З 14 по 19 грудня у ліцеї відбувся особисто-командний чемпіонат з настільного тенісу серед учнів 8-11 класів. Результати змагань серед ліцеїстів 8-9 класів:

Командний розряд: І місце – 9-б клас; ІІ місце - 9-а клас, ІІІ місце – 8 клас.

Парний розряд: І місце – Костюченко А.- Сулим А. ( 9-б клас); ІІ місце – Овакімян К.– Іванкова Д. (9-а клас); ІІІ місце -  Мирка О. – Звегінцева М. (8 клас).

Змішаний розряд: І місце – Горичий О.- Сербіна В. (9-а клас); ІІ місце – Мирка О. – Грабельська С. (8 клас); ІІІ місце – Сулим А. – Олива В. (9-б клас).

Результати змагань серед ліцеїстів 10-11 класів:

Командний розряд: І місце – 11-б клас; ІІ місце - 11-а клас, ІІІ місце – 10-а клас.

Парний розряд: І місце – Каплан Н.- Жукровська М.(11-б клас); ІІ місце –

Члек А.– Керколуп Є. (11-а клас); ІІІ місце -  Шкраб’юк М. – Бережницька М. (10-а клас).

Змішаний розряд: І місце – Кащій К.- Чабан Л. (11-б клас); ІІ місце – Кравець А.– Члек А. (11-а клас); ІІІ місце – Шкраб’юк М. – Кулікова М. (10-а клас).

Захід проводився з метою впровадження інноваційних підходів до проведення уроків з фізичної культури в ліцеї та збільшення рухової активності, залучення до систематичних занять фізичною культурою.

16 грудня ліцеїсти взяли участь у районному конкурсі Різдвяних та новорічних малюнків, листівок, ялинкових прикрас та аплікацій «Серденько для героя» та посіли такі призові місця в номінації «Живопис» старша вікова категорія (9-11 класи):

І місце  Мандзяк Ігор 11-А клас  (вчитель Палій О.М.)

І місце Кравець Анатолій 11-А клас (вчитель Палій О.М.)

ІІ місце Пальчикова Тамара 11-Б клас (вчитель Палій О.М.)

Січень

     30  січня у ліцеї відбулися заходи щодо відзначення Дня Соборності України та річниці бою під Крутами. Класними керівниками 8-11 класів проведено виховні години: «Від Соборності України до Незалежності!». Бібліотекар ліцею Пидляк К.М. підготувала книжкову виставку присвячену Дню Соборності.

З метою запобігання поширенню булінгу, секстингу, з використанням інформаційно-комунікативних технологій  та інших онлайн-загроз у час війни, практичний психолог Булка С.Ю. провела просвітницькі бесіди і анкетування учнів на тему «Безпечний інтернет». Онлан-загрози в час війни: як захистити себе?». Вчитель інформатики Левкович О.Б. організувала превентивні заняття з демонстрацією наочного матеріалу на тему «Сексуальні ризики в інтернеті», «Стоп секстинг».

Лютий

З метою національно-патріотичного виховання здобувачів освіти 24 лютого у ліцеї відбулися заходи до Дня спротиву окупації Автономної Республіки Крим та м. Севастополя. Педагог-організатор ліцею Гладка Г.І. продемонструвала для учнів 8-11 класів відеоролик «Анексія Криму: причини та основні події». Класні керівники 8-11 класів провели виховні години присвячені спротиву окупації Автономної Республіки Крим та м. Севастополя. Бібліотекар ліцею Пидляк К.М. підготувала книжкову виставку «Історія, культура та духовна спадщина кримських татар».

20 лютого учні 8 класу у супроводі класного керівника Залеської К.І. та заступника директора з НВР Гуменюк М.І. взяли участь у тихій акції «Ангели Пам’яті», присвяченій вшануванню пам’яті Героїв Небесної Сотні. Класні керівники 8-11 класів провели виховні години: «А сотня вже злетіла в небеса…» (Гладка Г.І. 11-Б кл.), «Небесна сотня: герої не вмирають» (Косач Л.Й., 10-Б кл.), «У пам'ять про Героїв Небесної Сотні…» (Гупало І.О., 11-А кл.), «Що змінилося після майдану? Бережімо нашу історичну пам'ять»  (Харчишин Н.В., 9-А кл.)

До Міжнародного Дня рідної мови 21 лютого у ліцеї було проведено виховні години: «Мово рідна, слово рідне…» (Харчишин Н.В., кл. керівник 9-А класу), «Мова мого народу» (Шимчак Л.О., 10-А кл.), «Мова моя рідна, мова солов’їна…» (Манько Н.Б., 9-Б кл.), «Слово, моя ти крилатая зброє…» (Гупало І.О., 11-А кл.), «Мова – талісман людини та нації» (Гладка Г.І., 11-Б кл.). Вчителі української мови та літератури Косач Л.Й. та Гупало І.О. провели тематичний диктант у 8-11 класах, мовно-літературний квіз «Мова як ознака громадянства» та конкурс рефератів «Мова народу як універсальний спосіб пізнання світу» серед учнів 8-11 класів.

У музеї Леопольда Левицького відбувся ХІІІ конкурс  різдвяно-новорічної листівки пам’яті Леопольда Левицького. Учениця 9-А класу Гаранджа Юстина (вчитель Залеська К.І.) нагороджена дипломом за ІІІ місце, учні 9-Б класу Неупокоєва Аліна та 11- Б класу Лемішко Софія (вчитель Манько Н.Б.) отримали заохочувальні нагороди.

У рамках реалізації  Всеукраїнського проекту «Просто небилиці»  ліцеїсти взяли участь  у конкурсі творчих робіт. Лауреатами стали Строєва Євангеліна (8 клас) - диплом І ступеня та Софія Грабельська (8 клас) – диплом ІІІ ступеня. Особливі відзнаки отримали Анастасія Мудрик, Меланія Кравець-Королишин (11-А клас), Поліна-Єва Юр’єва (8 клас). До експозиції кращих творів проєкту «Просто небилиці  2022» увійшли роботи ліцеїстів: Поліни-Єви Юр'єви (8 клас) ''Привид і квіти''; Софії Грабельської (8 клас) ''Зламані крила''; Таміли Стукановської (11-Б клас) ''Herbalpiscis''; Юлії Богачик (10-Б клас) ''Відродження''; Соломії Іванів (11-А клас) ''Мавпа-друг''., Дубовської Ярини (11-Б клас),  Андріївської Марії (10-А клас),  Палієвої Анастасії (11-Б клас), Гевко Анни (11-Б клас),  Юлії Столярової (9-Б клас).

Березень

     9 березня у рамках реалізації проекту БО «Українська освітня платформа» за підтримки дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), з метою підтримки дітей під час війни, їх здоров’я та безпеки заступником директора з НВР Гуменюк М.І. було організовано онлайн-заняття для учнів 8-9 класів «Правила поводження із вибухонебезпечними предметами».

     З 1 по 10 березня у ліцеї відбулися два етапи спортивного турніру  із паркового волейболу. Подія присвячена 150-річчю від дня народження Івана Боберського, українського педагога, фундатора, теоретика і практика української національної фізичної культури. Вчителем фізкультури Дробним П.Д. було проведено змагання з паркового волейболу серед учнів 8-9 та 10-11 класів, у  яких взяли участь 36 дівчат із 8-11 класів. У фінальних змаганнях між учнями 8-11 класів І місце посіла команда дівчат 9-б класу, ІІ місце – команда 11-б класу і ІІІ місце – 9-а класу. Переможці та призери турніру з паркового волейболу нагороджені грамотами та призами.

 9 березня у ліцеї було проведено ряд заходів, присвячених вшануванню пам’яті Т.Г.Шевченка. Вчителі української мови та літератури Гупало І.О. та Косач Л.Й. провели літературну вікторину за творчістю Т.Шевченка та вечір поезії, присвячений українському Пророку для учнів 8-11 класів. Бібліотекар ліцею Пидляк К.М. спільно із Гупало І.О. провели лекцію для учнів 10-11 класів «І мертвим, і живим, і не народженим…».

14 березня класні керівники 8-11 класів провели для ліцеїстів годину-реквієм до Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність.

З метою формування ефективної моделі розвитку фізичної культури і спорту у ліцеї, формування в учнівської молоді сталих традицій, та мотивації щодо фізичної культури та масового спорту, як важливого чинника забезпечення здорового способу життя та забезпечення європейських стандартів і підходів до організації змістовного дозвілля з 01.03.2023 року проводився другий (районний) етап Львівської спортивної шкільної ліги з волейболу. 14 березня збірна команда дівчат Львівського художнього ліцею отримала перемогу у поєдинку із гімназією "Гроно" з рахунком 2:1  та отримала поразку у поєдинку із командою ЗОШ 65, посівши в підгрупі друге місце і вийшовши до фінальної частини змагань. У підсумку команда ЛХЛ при ЛНАМ посіла четверте місце і була нагороджена дипломами та інтелектуальними іграми.

Квітень

     12 квітня на базі ЦДЮТ Залізничного району м. Львова відбувся районний огляд-конкурс «Великдень – з вірою в перемогу», в якому взяли участь наші ліцеїсти та згідно рішення журі посіли призові місця у старшій віковій категорії (9-11 класи) в номінації «Батик»: І місце Кібіткіна Єлизавета, 11-А клас (керівник Палій О.М.), І місце Солодка Вікторія, 11-А клас (керівник Палій О.М.), ІІІ місце Дубневич Софія, 11-Б клас (керівник Палій О.М.).

26 квітня у ліцеї було проведено «Єдиний день цивільного захисту». Вчитель  предмету «Захист України» Булка С.Ю  підготувала наочну агітацію, схеми, пам’ятки щодо алгоритму дій під час надзвичайних ситуацій. Проведено урок-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії «Радіаційна безпека. Алгоритм дій при загрозі використання ядерної і хімічної зброї» (вчитель історії Харчишин Н.В.); за підтримки учасників волонтерського об’єднання Make Help Lviv для учнів 8-11 класів відбувся практичний тренінг із мінної безпеки «Обережно, дрони!». Було проведено відкриті уроки з ЦЗ: 8 клас (кл.керівник Залеська К.І.) – урок-круглий стіл «Правила поводження із вибухо-небезпечними предметами»; 9-і класи (кл. керівник Манько Н.Б., вчитель предмету «Захист України» Булка С.Ю.) – година спілкування «Надзвичайні ситуації техногенного і воєнного характеру. Алгоритм дій», 10-А клас (кл. керівник Шимчак Л.О.) – урок-практикум «Надання само-та взаємодопомоги при кровотечах, опіках, травмах і переломах», 10-Б клас (кл. керівник Косач Л.Й.) – урок-диспут «Людина і натовп. Правила поведінки у місцях великого скупчення людей», 11-А клас (кл. керівник Гупало І.О.) – урок-психологічний супровід «Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях. Правила поведінки під час НС», 11-Б клас (кл. керівник Гладка Г.І.) – урок-тренінг «Домедична допомога при втраті свідомості. легенево-серцева реанімація».Учитель фізкультури Дробний П.Д. провів для учнів 8-11 класів комбіновану спортивну естафету з елементами ЦЗ, присвячену вшануванню пам’яті Янголів Спорту – визначних діячів у галузі спорту, які віддали своє життя у боротьбі за державність України у результаті воєнних дій російської агресії. Відпрацьовано два етапи проведення евакуації учнів з приміщень ліцею (згідно алгоритму дій під час оповіщення сигналу «Повітряна тривога» та вимог «Плану дій органів управління та сил ЦЗ ліцею із запобігання та ліквідації наслідків Пожежі»). 

У рамках відзначення 37 роковин Чорнобильської катастрофи 27 квітня класними керівниками 8-11 класів (Харчишин Н.В., Косач Л.Й., Шимчак Л.О., Гупало І.О., Гладкою Г.І., Залеською К.І. та Манько Н.Б.) було проведено години спілкування та бесіди на тему «Чорнобиль вчора, сьогодні і завтра…». Вчителі історії Гладка Г.І. та Харчишин Н.В. продемонстрували ліцеїстам документальні відео про Чорнобиль.                                                                                                          

Травень

З метою вшанування жертв Другої світової війни 8 та 9 травня для учнів 8-11 класів у ліцеї було проведено виховні години та бесіди на тему: «День пам’яті та примирення. День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні». «Уроки звитяги».

З нагоди відзначення Міжнародного Дня матері учні 8-11 класів під керівництвом вчителів художніх дисциплін Палій О.М., Манько Н.Б., Залеської К.І. та Штурмак Н.П. брали участь у фотовиставці малюнків. Учні 10 класів (кл. керівники Шимчак Л.О. та Косач Л.Й.) записали відеоролики-привітання з Днем матері. Класні керівники 8-11 класів провели виховні години на тему: «У світі все починається з мами…»

З нагоди відзначення Міжнародного Дня Вишиванки класні керівники 8-11 класів провели виховні години на тему: «Вишиванка – твій генетичний код». Учні ліцею взяли участь у створенні відеороликів до Дня вишиванки «Українська вишиванка – рідний оберіг». Педагог-організатор Гладка Г.І. долучила ліцеїстів до Всеукраїнської ініціативи відзначання Дня вишиванки – флешмобу «Родино, моя вишивана!».

11 травня в ліцеї було відкрито виставку-конкурс творчих робіт ліцеїстів «Відроджена весна». На виставці - конкурсі було представлено 50 робіт в різноманітних жанрах і техніках. За умовами конкурсу нагородження відбулося у двох вікових категоріях: 8-9 класи та 10-11 класи. Переможцями стали : І місце: Поліна Тимцова "Весна розквітла"; Софія Лемішко "Згинуть наші вороги", ІІ місце: Майя Тюпіна "Похована зброя"; Марія Андріївська "Моя воля",  ІІІ місце: Катерина Абрамчук "Вільний політ"; Анастасія Бадьо "Весна завжди повертається". Заохочувальні відзнаки отримали Софія Грабельська "Біль"; Софія Кічма "Сили весни", Анастасія Бабій "Воля"; Олександра Кокіна "Всупереч війні". Попередньо було проведено голосування серед учнів та працівників ліцею, відзнаки глядацьких симпатій отримали Юлія Столярова "Відродження" та Соломія Шмигельська "Параджанов і прекрасне".

З 15 по 21 травня у ліцеї було проведено Тиждень безпеки дорожнього руху.

17 травня для учнів 8-11 класів було організовано єдиний національний урок «Безпечна дорога додому» з основ безпеки дорожнього руху та попередження травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод. Класні керівники 8-11 класів провели цикл виховних заходів з питань повторення знань з безпеки дорожнього руху: бесіду «Дотримання правил дорожнього руху для пішоходів, велосипедистів, байкерів» (Харчишин Н.В., 9-А кл.); перегляд тематичних відеороликів «Правила поводження на дорозі», «Правила безпеки під час переходу вулиці» (Гладка Г.І., 11-Б кл.); бесіду «Про безпеку на дорозі» (Гупало І.О., 11-А кл.); віртуальну мандрівку «Безпека дорожнього руху: будь пильним! (Манько Н.Б., 9-Б кл.); вікторину «Будь помітним на дорозі. Попередження ДТП» (Косач Л.Й., 10-Б кл.); тренінг, спрямований на попередження ДТП, за участю підростаючого покоління та дорослих (Залеська К.І., 8 кл.)

Учениця 9-Б класу Сулим А. під керівництвом вчителя історії Харчишин Н.В. взяла участь у обласному етапі Всеукраїнської краєзнавчої акції «Україна пам’ятає і Світ не забуде», учасники якої вивчали події і факти, свідчення жертв і очевидців Голодомору 1932-1933рр. За доповідь, представлену на конференції, Сулим А.  нагороджена дипломом ІІ ступеня.

18 травня в рамках відзначення Міжнародного дня музеїв ліцеїсти разом з класними керівниками відвідали такі музеї м. Львова: 8 клас  (кл. керівник Залеська К.І.), 9-А клас  (кл. керівник Харчишин Н.В.), 10-Б клас (кл. керівник Косач Л.Й.) - Державний природознавчий музей НАН України «Мистецтво виживання»; 9-Б клас (кл. керівник Манько Н.Б.), 10-А клас (кл. керівник Шимчак Л.О.) - Львівський історичний музей та галереї «Пори року» (Учбово-методичний проєкт «Технологічний практикум студентів І –ІІІ курсів РТМ, галерея «Арт центр «Дзиґа»; 11-А клас (кл. керівник Гупало І.О.) та 11-Б клас (кл. керівник Гладка Г.І.) – Національний музей ім. А. Шептицького виставка К. Косьяненко "VICTORY", музей вишиваних ікон отця-доктора Дмитра Блажейовського.

     23 травня команда учнівського самоврядування у складі Марти Шкраб'юк, Олі Назарок та Олени Папроцької здобула переможне ІІ місце у міському учнівському конкурсі відеореклами школи "SCHOOLPROMOTIONFEST" (номінація "найкреативніша реклама") (керівник Гладка Г.І.).

Червень 

У рамках відзначення Міжнародного дня захисту дітей 1 червня класні керівники 8-11 класів долучили учнів до челенджу «Я маю право…», де ліцеїсти знімали ролики та робили фото. Практичний психолог Булка С.Ю. провела тематичні бесіди, психолого-педагогічні консультації та тренінги для учнів 8-11 класів. Класні керівники організували виховні години: «Першого червня – День захисту дітей» (Харчишин Н.В., 9-А кл.), «Шлях до себе» (Шимчак Л.О., 10-А кл., Косач Л.Й. 10-Б кл.), «Міжнародний день захисту дітей» (Гупало І.О., 11-А кл.), «Місія честі, любові, добра…» (Гладка Г.І., 11-Б кл.), «Декларація прав дитини» (Залеська К.І., 8 кл., Манько Н.Б., 9-Б кл.).

 

Психолого-педагогічний супровід

     З метою згуртування учасників навчального процесу, формування навиків комунікації у ліцеїстів, стабілізації психоемоційного стану, подолання стресу та протидії вигоранню, практичним психологом Булкою С.Ю. у 2022-2023н.р. проведено ряд заходів, зокрема, психодіагностику за такими напрямками:

·      діагностика BASICPh (визначення домінуючих стратегій для подолання наслідків стресу), учні 10 -11-х класів;

·      діагностика EMDR «Дерево сили», учні 8 -11-х класів;

·      діагностика загальної, шкільної, самооціночної та міжособистісної тривожності, учні 8-го класу;

·      проективна методика: «Метафоричний автопортрет» для розвитку навиків саморефлексії, учні 8-го класу;

·      діагностика «Колесо життя»: самоаналіз важливих сфер свого життя, учні 9-х класів;

·      діагностика «Визначення темпераменту», учні 9-х класів;

·      соціометричні дослідження, учні 8-10-х класів;

·      розробка концептуальної карти пам`яті на прикладі вивчення біографії Григорія Сковороди, учні 9-х класів;

·      розробка концептуальної карти пам`яті на прикладі вивчення біографії Сервантеса, учні 8-го класу;

·      діагностика стратегій розв`язання конфліктних ситуацій, учні 8-го класу;

·      діагностика «Самооцінка психічних станів за методикою Айзенка», учні 8-го класу;

·      анонімне анкетування «Насильство в шкільному середовищі та у сім`ї», учні 8-го класу;

·      анонімне анкетування «Безпечний інтернет», учні 8-го та 10-х класів;

·      тест «Ціннісні орієнтації»учні 8-го, 9-х класів;

·      практична робота «Вміння раціонально розподіляти час з використанням матриці Ейзенхауера», учні 9-х класів;

·      проективна методика «Герб» (усвідомлення своїх сильних сторін, талантів, ціннісних орієнтацій), учні ліцею.

      З метою згуртування учнів новоствореного 8-го класу, формування навиків комунікації у роботі групи проведено арт-терапевтичні тренінги.

        Проведено бінарні уроки: з викладачкою кольорознавства Штурмак Н.П.: «Темперамент і колір» для учнів 9-х класів, з викладачкою технологій Залеською К.І. «Портрет сім`ї» для учнів 9-х класів, з викладачкою графіки Манько Н.Б. «Дерево роду. Дерево життя» для учнів 10-х класів.

         Для розвитку навиків саморефлексії та групової взаємодії учнів 10-х класів – робота з метафоричними асоціативними картами.

         Проведено тренінги з учнями 11-х класів для опанування навиків самопідтримки, стабілізаційних технік для подолання стресу.

          З викладачами ліцею проведено тренінги «Навики стабілізації психоемоційного стану»,  «Колесо життя. Самодіагностика як спосіб протидії вигоранню», «Мої ресурси. Розпізнаю та відновлюю»; робота з метафоричними асоціативними картами.

        Проведено індивідуальну та групову корекційну роботу.

Просвітницька робота:

·      просвітницька бесіда «Шкідливі звички. Їх вплив на здоров`я підлітків». Написання учнями 11-х класів есе «Чому люди вживають наркотики? Чи потрібно це мені?»;

·      просвітницька бесіда «Основні види насильства. Як протидіяти», учні 8-х класів;

·      просвітницька бесіда «Як протидіяти булінгу», учні 8-х класів;

·      проведення зустрічі з інспектором поліції Залізничного району, учні 8-х та 9-х класів: «Як протидіяти насильству»;

·      проведення конкурсу тематичних плакатів «Насиллю, ні!», учні 8-х класів;

·      просвітницька бесіда «Психологічна самодопомога. Травматичний стрес та ПТСР. Керування емоціями», учні ліцею;

·      просвітницька бесіда «Само- та взаємодопомога при панічному нападі, тривозі, ступорі, істериці, агресії», учні ліцею;

·      просвітницька бесіда «StopSexting», учні ліцею;

·      просвітницька бесіда «Гібридна війна. Інфобезпека», учні 8-х та 9-х класів;

·      просвітницька бесіда «Шкідливі звички та репродуктивне здоров`я. Асертивна поведінка», презентація плакатів, учні 8-го класу;

·      просвітницька бесіда «Як впоратися зі стрессом під час проходження НМТ», учні 11-х класів;

·      зустріч вчителів та учнів 9-х класів з викладачем ЛНУ ім. Івана Франка Назаром Федоруком на тему: «Філософія Григорія Сковороди. Роздуми про сенс життя, «сродне діло», пізнання себе»;

·      організація екскурсії у підземелля Гарнізонного храму «Знання про історію міста, у якому проживаємо – важлива умова психологічного комфорту», учні 8-11 класів;

·      організація волонтерської роботи для підвищення психологічної стійкості в часі війни та згуртування ліцеїстів, викладачів;

·      оновлення стенду психологічної служби ліцею;

·      «Психологічна порадня» на платформі Classroom.

     У рамках консультаційної роботи були проведені індивідуальні консультації з класними керівниками та дітьми; бесіди з учнями, що потребують особливої уваги та їх батьками.                 

Проведено групові консультації за запитом учнів та вчителів: розв’язання конфліктних ситуацій, психологічні аспекти статевого виховання, репродуктивне здоров`я та відповідальне батьківство, роль родини для становлення особистості.

    Впродовж року практичний психолог Булка С.Ю. брала участь у роботі адміністрації ліцею; у проведенні батьківських зборів, у роботі інтервізійної групи Залізничного району, семінарах для психологів Львова.

 

Художньо-виробнича практика

 

            Відповідно до Річного плану роботи ліцею на 2022-2023 навчальний рік, з метою забезпечення організованого завершення 2022-2023 навчального року та беручи до уваги нормативні документи МОН України, учителями– предметниками та класними керівниками ліцею  було сплановано і  проведено художньо-виробничу практику для учнів 8 та 10 класів. Практика проходила з  07.06.2023 р. по 13.06.2023 року.

          Учителем художніх дисциплін Палій О.М. було проведено навчальні пленери, на яких учні виконували начерки  живої природи, навколишнього середовища, розвивали навички виявлення силуетів та плановості в природі, а також малювали етюди квітів - ірисів у графічній техніці. Враховуючи теми пленерів, вчитель біології Тарас Загульський провів урок-вікторину на тему "Екосистема", на якому поєдналися важливі аспекти екологічної рівноваги та підтримки життя на Землі, а також інтеграція теми малювання з її біологічною складовою.

           Ліцеїсти 10-х класів під керівництвом учителів Манько Н.Б. та Залеської К.І. створили настінний розпис у Львівському фізико-математичному ліцеї.

          Під час English Speaking Club, організованого вчителем англійської мови Марією Гуменюк, ліцеїсти вивчали фразеологічні звороти та ідіоми на тему "Weather". Спілкувалися у симульованих ситуаціях та брали участь у командних іграх "Weather idiom quiz" та "Crocodile".

          Практичний психолог Світлана Булка провела цікавий тренінг для реагування на емоції з руханкою "Побачити веселку після дощу".

         Для ліцеїстів 8 класу було проведено екскурсію у Палац Лозинського – музейний підрозділ Львівської національної галереї мистецтв імені Б.Г. Возницького, де експонується одна з найбільших у Східній і Центральній Європі збірок європейського та українського мистецтва XIX – XXI ст. Для ліцеїстів 10-х класів біло проведено екскурсію в Карпати.

             Цьогоріч практика пройшла цікаво та різноманітно.

             Перед проведенням пленерів та екскурсій учителі проводили  відповідні інструктажі з техніки безпеки з обов’язковим записом у Журналі техніки безпеки та з записом у класних журналах у графі «Зміст уроку».

 Хід проведення художньо-виробничої практики висвітлювався у соціальних мережах  та на сайті навчального закладу.

 

Робота з охорони праці та техніки безпеки в ліцеї

На виконання наказу № 198 від 01.09.2022 року «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності та порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в ліцеї у 2022– 2023н.р., з метою реалізації конституційного права здобувачів освіти та працівників ліцею на охорону життя і здоров’я в процесі трудової діяльності та профілактики травматизму, відповідальні за техніку безпеки та охорону праці (заступник директора з НВР Гуменюк М.І, педагог-організатор Гладка Г.І., завгосп ліцею Вишневська С.М.) забезпечували неухильне виконання Закону України «Про охорону праці», вели документацію згідно нормативних документів, проводили вступні первинні, повторні, позапланові, цільові інструктажі з працівниками ліцею.

     Розроблено правила внутрішнього трудового розпорядку, які містять інформацію для технічних працівників. На основі Типового Положення про службу з охорони праці розроблено Положення про службу з охорони праці.

     Голова профспілкового комітету Гупало І.О. контролювала чергування учителів під час перерв (відповідальність за життя і  здоров’я учнів під час перерв несе черговий учитель) згідно Правил внутрішнього розпорядку, дотримання вимог охорони праці протягом навчального року.

     Завідувачі кабінетами та майстернями постійно ведуть  інструктажі учнів під час проведення практичних, лабораторних робіт, вивчення окремих тем згідно встановлених вимог.

     Відповідальним за облік дитячого та виробничого травматизму була призначена заступник директора з НВР Гуменюк М.І. У цьому навчальному році у журналі, де ведеться облік нещасних випадків невиробничого характеру, зафіксовано 3 нещасних випадки, що трапились внаслідок необережності потерпілих:

 

№ п/п

Прізвище, імя

Рік народження

Клас

Дата нещасного випадку, час

Обставини , причини випадку

 

 

Наявність

акту Н-Н

1

Костюченко Анастасія

13.05.2008

9

14.02.2023,

19 год.45хв.

Падіння, струс головного мозку, забій м’яких тканин голови

від 16.02.2023, №1

2

Червоняща Аніта

24.09.2006

10

23.04.2023,

22 год.00хв.

Падіння, перелом малої гомілкової кістки без зміщення

від 01.05.2023, №2

3

Максименко Олександр

10.04.2009

8

20.05.2023, 19 год.00хв.

Падіння, відкритий перелом лівої руки

від 26.05.2023, №3

           

          В журналі, де фіксуються нещасні випадки виробничого характеру, не зафіксовано жодного нещасного випадку.

          Класні керівники 8 -11 класів, учні яких зазнали травм, оформляють відповідні  акти у конкретний термін. Один зразок акту передається у районний відділ освіти.

         Успішним є поєднання роботи з охорони життя й здоров’я з проведенням занять із цивільного захисту та надзвичайних ситуацій, відпрацюванням елементів евакуації учнів з ліцею. Класні керівники 8-11 класів  провели відкриті уроки з ЦЗ: урок-круглий стіл «Правила поводження із вибухонебезпечними предметами» 8 клас (кл. керівник Залеська К.І.); урок моделювання практичних дій при виникненні НС «Надзвичайні ситуації техногенного і воєнного характеру. Алгоритм дій» 9-і класи (кл. керівник Манько Н.Б., практичний психолог Булка С.Ю.); урок-реквієм до річниці Чорнобильської трагедії «Радіаційна безпека. Алгоритм дій при загрозі використання ядерної і хімічної зброї» 8-11 класи (вчитель історії Харчишин Н.В., урок–практикум «Надання домедичної допомоги при травмах, кровотечах, опіках і переломах» 10-А клас (кл. керівник Шимчак Л.О.); урок-тренінг «Людина і натовп. Правила поведінки у місцях великого скупчення людей» 10-Б клас (кл. керівник Косач Л.Й.); урок-дебати на тему: “Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях” 11-А клас (кл. керівник Гупало І.О.); урок-тренінг  «Домедична допомога при втраті свідомості. Легенево-серцева реанімація» 11-Б клас  (кл керівник Гладка Г.І.).

Розроблено інструктажі з техніки безпеки та охорони життя для учнів під час канікул і святкових днів. Класними керівниками проводяться бесіди з учнями з безпеки життєдіяльності. У 2022-2023 навчальному році проводилися зустрічі з працівниками патрульної поліції, лікарями та представниками ювенальної превенції, інструкторами Львівського обласного штабу НВР ПС, представниками ДСНС.

     Класні керівники 8-11 класів провели відповідну роботу з питань ТБ та ОП. Це відображено як в планах класних керівників, так і в журналах на відповідних сторінках.

     Відповідальна за безпечну експлуатацію електрогосподарства ліцею        Вишневська С.М., веде відповідну документацію, яка знаходиться в належному стані. Кожен працівник ліцею ознайомлений з посадовими інструкціями з ОП. Наявні інструкції  з ОП на робочому місці.

     У ліцеї постійно діє комісія з розслідування нещасних випадків. Журнали реєстрації нещасних випадків з учнями ведуться  відповідно до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу та в побуті.

     Приміщення ліцею, окремі кабінети оснащені вогнегасниками. Однак не завжди вчасно заповнюються журнали реєстрації інструктажів з ОП учнями під час проведення позакласних заходів, журнал реєстрації інструктажів з ОП з учнями в навчальних кабінетах.

Аналіз роботи  з питання пожежної безпеки у ліцеї засвідчив, що у 2022 – 2023 навчальному році протипожежні заходи у ліцеї виконувалися на належному рівні. Впродовж навчального року було видано організаційні та аналітичні накази стосовно питання пожежної безпеки у ліцеї (накази № 54 від 18.04.2022 «Про організацію заходів попереджувального характеру», № 200 від 02.09.2022р. «Про проведення практичних тренувань щодо дій у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій і пожеж та безпечної і швидкої евакуації під час оголошення сигналу повітряна тривого», № 275 від 20.12.2022р. «Про проведення практичних навчань з експлуатації переносних вогнегасників для учнів 8-11 класів»).

В рамках  тижня знань з основ безпеки  життєдіяльності інструктори  Львівського обласного штабу НВР ПС провели для учнів ліцею лекцію з тактичної медицини «Домедична допомога у надзвичайній ситуації та під час обстрілу». Інспектор із ювенальної превенції лейтенант поліції Леньо Ю.Р. та молодший лейтенант поліції Козіцька Н.І. провели лекцію «Протидія домашньому насильству». У ліцеї відбулися конкурси дитячих малюнків пожежної безпеки, під керівництвом вчителів художніх дисциплін Палій О.М., Манько Н.Б., Залеська К.І., Штурмак Н.П., виставки тематичної літератури на протипожежну тематику, підготувала бібліотекар ліцею Пидляк К.М.; години спілкування та тематичні інструктажі: «Основні правила поведінки при виявленні  маловідомих та вибухонебезпечних предметів» (10-А клас, класний керівник Шимчак Л.О.); «Основні правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії та піротехнічними засобами» (9-А клас, класний керівник Харчишин Н.В.), бесіда  «Будь обережним з вогнем» (8 клас, класний керівник Залеська К.І.); інструктажі  «Основні правила поведінки під час новорічних та різдвяних свят», «Основні правила поведінки при радіаційній  безпеці і захист населення у разі виникнення  надзвичайних ситуацій»  (8-11 класи, класні керівники Залеська К.І., Харчишин Н.В., Манько Н.Б., Шимчак Л.О., Косач Л.Й., Гупало І.О., Гладка Г.І.), «Бесіда про основні правила поведінки при пожежі та інших надзвичайних ситуаціях», виховна година «З вогнем погані жарти: знання пожежних правил та поведінки людей у НС» бесіда «Будь обережним з вогнем», «Бесіда про безпечне поводження на річках, водоймищах, при використанні піротехніки», інструктаж  про техніку безпеки і правила поведінки під час ожеледиці; інструктаж щодо техніки безпеки з вибухонебезпечними предметами (8-11 класи, класні керівники Залеська К.І., Харчишин Н.В., Манько Н.Б., Шимчак Л.О., Косач Л.Й., Гупало І.О., Гладка Г.І.).

 

Контингент здобувачів освіти

                    У 2022-2023 н.р. у ліцеї навчалося 137 учні. З них:

§       отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту –  38 учні;

§             отримали свідоцтво про повну загальну середню освіту 40 учнів;

§       нагороджено Золотою та Срібною медалями - 4 учні:

Кавець-Королишин М., Дубовська С., Стукановська Т. - золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні»;

Медвідь А.- срібною медаллю «За досягнення у навчанні».

 

Оновлення матеріально-технічної та фінансово-господарської бази ліцею

Ліцей забезпечує в приміщеннях та на території безпечні та комфортні умови для навчання і праці. На території закладу діти почуваються безпечно і захищено. Озеленення території створює приємний естетичний фон. У ліцеї наявний комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, облаштування та утримання санітарних вузлів, дотримання інших аспектів забезпечення безпеки та комфорту освітнього процесу.

Усі навчальні кабінети та приміщення обладнано відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. Заклад має усі необхідні навчальні приміщення. Навчальні кабінети забезпечуються інтерактивними засобами навчання та необхідним навчальним обладнанням. Здійснюється регулярний моніторинг за станом засобів навчання та обладнання. Учасники освітнього процесу знають та дотримуються вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, знають та дотримуються правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Працівники проходять навчання та інструктажі. Працівники обізнані  з правилами поведінки в разі нещасного випадку чи раптового погіршення стану здоров’я учасників освітнього процесу та вживають необхідних заходів у подібних ситуаціях. Систематично проводяться бесіди з учнями. Педагогічні працівники та керівництво у разі нещасного випадку діють відповідно до визначеного порядку.

Протягом 2022-2023 н.р. у ліцеї:

проведено поточний ремонт приміщення укриття ЛХЛ;

проведено поточний ремонт електромережі укриття, згідно норм пожежної охорони;

закуплені (матеріали), інструменти, електроприлади, електрообладнання для укриття;

закуплені генератор, буржуйка, каністри та бензин, дрова для обігріву укриття;

отримано від Комунальної установи інституту міста – бойлер; роутери з кабелями;

встановлено та підключено бойлер до водопостачальної мережі;

закуплені додаткові світильники LED для укриття;

надано, як благодійна допомога фондом «Вільних та небайдужих» акамулячторну станцію;

здійснено ремонтно-профілактичні роботи з підготовки систем опалення до роботи в осінньо-зимовий період (запірна арматура, вузол обліку, балансувальні засувки,  крани на стояках і т.д.);

проведено гідравлічні випробовування систем опалення;

встановлено додаткові точки WI-FI (в укритті);

закуплено знаряддя для очищення території закладу від снігу, заготовлено резервний запас піску ;

проведено посильні ремонтні роботи з метою унеможливлення протікання даху.



 


Немає коментарів:

Дописати коментар